Gå til innhold

Oj, jeg hører jo til her jo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Sitter her og "smugtitter" på 2.tri fordi jeg er i uke 13. Trodde jeg måtte være 12 fullgåtte uker, men siden jeg er 12 +2 hører jeg til her nå :-) Moro å endelig starte på den "morsomme" etappen etter uker med kvalme og trøtt/sliten. Føler jeg har mye mer overskudd allerede. Var på tidlig UL i går og alt var bra med "den lille gjøken." Hoppet og spratt, hadde alle fingre og tær på plass, lever, nyrer, magesekk og urinblære så vi også. Så deilig å vite at det så langt ser normalt ut. Da kan jeg slappe av frem mot ordinær UL. Er veldig spent på kjønn. Har en liten gutt fra før, og hadde veldig guttefølelse sist. Denne gangen er jeg helt blank. Klarer ikke se for meg om det er gutt eller jente der inne. Blir like glad uansett jeg, bare det blir en "sove-baby" denne gangen, og ikke kolikk som med første ;-) Men vi overlevde det også....såvidt. Gleder meg til å følge dere damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss:)

Skrevet

Jeg er like langt på vei som deg!!! Godt å komme over i 2 trimester ja..skal på første legekontroll på mandag jeg da så er noe spent på den. Hadde en SA før jeg ble gravid med denne så synes det er litt vanskelig å forholde seg til at jeg er gravid. Kan liksom ikke tro at det skal gå bra denne gangen. Men må jo bare håpe at alt er bra.

Skulle gjerne tatt en ultralyd for å bli sikker på at jeg er gravid, men er ikke av den typen som vil mase meg til noen ting så håper kanskje at legen kan foreslå dette selv..he he...blir morro å følge dere damer inne her ihvertfall!!

Skrevet

Hyggelig med fler "ferskinger" her inne. Selv er jeg 2.gangs, og mistet aller første gang jeg var gravid jeg også. Skjønner at det føles rart å være gravid, men tro meg, etter UL vil du bli sikker! Det føles mer virkelig når du har sett barnet bevege seg rundt der inne. Du bor ikke slik til at du kan ta en UL privat da? Lykke til alle!

Skrevet

hei :)

jeg er også helt ny her :) gleder meg kjempemasse til denne etappen siden jeg husker den som den desidert morsommeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...