Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hva er det tweens like nu til dags?
camilla^ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Ungene her i huset har noen tegne bøker der man skal tegne på klær, sminke osv på tegninger. De er kjempe stas. 11 åringen kjøpte det først og de andre måtte vist også ha. Vi fant ett annet slag av samme, med klistremerker og maler til å lage tøy i papir. Det var 4 unger som fikk stjerner i øyne når de fikk. Skal leite frem så jeg finner ut hva de heter, men de har det både i bokhandel og lekebutikk. Til familie og venner så har jeg sagt at smykker, kremer, gode såper osv er ett trygt kjøp. Smykkene skal helst være billig skrap også, jo mer plastikk jo bedre er det vist. De smykkene hun har fått som er gullsmedbutikk smykker, blir ikke brukt. Og det er igrunn det samme mine søskenbarn ønsker seg og har ønsket seg i mange år nå. De er nå 16,17 og 19 år. Jeg blir lei av å kjøpe det sammt il jul og bursdag hvert år. Nye votter, luer, skjerf burde vel slå ann det også. Så 11 åringen her var missunlig på nabogutten som hadde fått nytt.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hva med slike WOW-klær da, er ikke det populært? Det liker i alle fall tanteungen min på 11 år. Og vesker. Vesker elsker hun! Ellers kremer og alt som lukter litt godt, men ikke sterk "voksenlukt"...
camilla^ Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Top Model - design studio sto det på den ene jeg fant nå. De hadde 3 forskjellige med modeller, og 2 forskjellige med hester tror jeg i bokhandleren. Også var det en med papirfly som jeg hadde lyst på.
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Min søster fyller 11 snart og i klassen hennes er wow-klær o.l barnslig. Det går i merkeklær som DC, WESC osv. Sminker seg gjør de også. Så det er stor forskjell fra hvor man bor... Selv mener jeg det er sykt, men slik er det. Går hun på noen idretter så kan du jo kjøpe noe relatert til det.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tips:) Jeg vet at hu likte wow-tøy nå i sommer, men det endrer seg så fort.. Hva med en A&F hettejakke? Eller er det for voksent igjen?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det var igrunn lurt:)
Bolla:) Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 det kjøpte jeg til mine fettere og kusiner når de ble 11 og 13 nå..de hoppa i taket hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå