Gå til innhold

Gratulerer med dagen, Snulder!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei - hvor enn du er i verden!

Håper alt står bra til med dere alle, er lenge siden jeg har sett deg her inne nå.

Stor bursdagsklem oversendes herved - hipp, hipp, hurraaa! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!!! Enig med Reven, lenge siden vi har sett eller hørt fra deg. Får håpe alt er bra og at du kan kose deg i dag med kake og presanger:-))

Skrevet

Litt sent å komme her og komme her da;-D Men gratulere deg har jeg jo gjort andre steder:)

 

Og ja, vi må jo få til et møte snart alle sammen!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...