Reveenka Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Heihei - hvor enn du er i verden! Håper alt står bra til med dere alle, er lenge siden jeg har sett deg her inne nå. Stor bursdagsklem oversendes herved - hipp, hipp, hurraaa! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen!!! Enig med Reven, lenge siden vi har sett eller hørt fra deg. Får håpe alt er bra og at du kan kose deg i dag med kake og presanger:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Litt sent å komme her og komme her da;-D Men gratulere deg har jeg jo gjort andre steder:) Og ja, vi må jo få til et møte snart alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå