Gå til innhold

Når skal dere i jobb??


MrsV

Anbefalte innlegg

Føler permisjonstiden flyr... nå er det 2 mnd og 1 uke til jeg begynner i jobb igjen! altså 15.desember..Da er det pappaen sin tur til å være hjemme ut januar..Så begynner vesla i barnehagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planen er å starte 1. januar, men vi driver og undersøker om det er muligheter for at jeg kan jobbe 60 eller 80 % sånn at pappen kan jobbe 1 eller 2 dager i uka for å strekke ut hans permisjon litt. Har søkt om barnehageplass fra mars, men har ikke hørt noe enda. Enig i at tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt å begynne igjen i midten av mars, men får se når det begynner å nærme seg. Heldigvis en stund til enda, koser meg hjemme foreløpig jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student så begynner på skole igjen 29.mars. Samtidig som jeg begynner å jobbe deltid igjen. Så da skal snuppa i barnehage når hun fyller et år 1.april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe 6. april. Da skal pappa ha sine 6 uker. Så er det 19 dager til pappa begynner sommerferien (lærer), så da tar jeg ut ferie. Så blir pappa hjemme om sommeren mens jeg jobber.

Barnehage blir det først på Lillegutt i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne og jobbe igjen 1 februar, da skal pappaen ha sine 6 uker. Etter han er ferdig skal jeg ha ulønna permisjon, eller jobbe 50 % frem til august. Har søkt bhg plass fra 1 april men rekner ikke med og får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa har permisjon fra midten av februar, men da tar jeg ut ferie så vi får en del tid sammen som familie også :-). Har akkurat bestemt meg for å ta noen måneder ulønnet permisjon og ikke begynne i jobb før i august neste år. Føles veldig godt, da vil jeg kunne være 100% mamma for gutten min til han er 16 mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...