Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er nettopp blitt sammen med min og har ingen anelse....men har lyst og gi noe personlig! Forslag??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vi skal reise på stor ferie like etter jul, så det blir nok julegaven til oss begge:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg aner virkelig ikke. Alt han har VIRKELIG lyst på er altfor dyrt i forhold til hva vi har blitt enig om å bruke på julegaver. Har et par ideer, men føler de er litt oppbrukte. Bra jeg har litt tid igjen til denne grublinga.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Slipsnål eller mansjettknapper med initialer...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe en tv til min... Vi har en eldgammel boks av en tv, så jeg vet han ville blitt veldig glad. Dessuten synes jeg det er greit å legge litt penger i det når det er snakk om en ting til huset
vi blir 4 :o) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 en skikkelig fin stjernekikkert! Han har fortalt meg for neon år siden at han alltid ønsket seg det som liten gutt, men at de aldri hadde råd.. nå er sønnen vår veldig opptatt av stjerner og månen, og da tenkte jeg dette ville være en ypperlig julegave til far som han kan dele med sin sønn.. gleder meg til han får den allerede!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 jeg er helt lost, jeg trenger ideer jeg også. tenkte å gi noe som har med hobbyen hans å gjøre, men han mangler ikke noe der kanskje en guttetur? at jeg leier et eller annet (hytte, båt, o.l) og kjøper med noen ekstra billetter til (tog, fly eller buss) så fåpr han ta med seg kopmisene og få litt barnefri og damefri noen dager
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Mannen min (er nygifte og han er 26)-(jeg 25) , han fikk Green Day billetter(hans favoritt band som ung) og skal dit på mandag, jeg ordnet så han fikk fri fra jobben så vi ligger på hotel i oslo et par dager og shopping med middag på ekebergrestauranten, da får vi det fint!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 Vi kjøper aldri gaver til værandre,men en dyr ting til huset. I år blir det nye spisemøbler.
Melkerull Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke snøring. Nye tøfler kanskje, og sokker.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 I år får han en Dremmel eller hva det heter. Spurte hva han ønsket seg her om dagen, og han sa han ikke vet. Så da tastet jeg på bestill på nettet, og sa det var for sent å ønske seg noe nå. Hehe... Men han har ønsket seg en skikkelig en, han har en dårlig en nå. Han har begynt å slipe stein og alt mulig annet, så den billige på biltema er ikke så praktisk. Tror denne slår det han ønsket seg også. Det året eller året etter vi ble sammen så laget jeg album til han og begge ungne hans. Jeg hadde samlet alle bilder, ting og tang jeg fant rundt i huset hans og samlet i album. Jeg var litt lei av å flytte på de hver gang jeg skulle rydde og begynne å flytte meg og ungene inn i huset. Han har vel enda ikke klart å svelge den gaven tror jeg. En så glad og målløs mann har jeg aldri sett før. Ungene hans var superfornøyde de også, selv om det var min mann som fikk de.
lille_Harepus Skrevet 10. oktober 2009 #14 Skrevet 10. oktober 2009 Her får mannen Nintendo Wii, han har ønsket seg den i snart 2 år.. Han unner seg aldri noe som Koster litt, så da får han den til jul.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #15 Skrevet 10. oktober 2009 Tror det blir ny barbermaskin eller mobiltelefon
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #16 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har bestilt kosedress til han =) Sjekk ut denne siden her http://www.onepiece.no/index.php Jeg syntes de er kjempe tøffe.. Mannen har alltid sagt at klærne til babyen ser så behagelige ut. Regner med at han blir veldig fornøyd =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #17 Skrevet 10. oktober 2009 Hadde du fått min mann til å gå i en sånn, hadde du vært god.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #18 Skrevet 10. oktober 2009 ....klikke bye på LEGO DUPLO!!.... skjer det med andre og eller?? kommer opp hver gang! men over til innlegget ditt, kjempestilig dress da! Men tviler jeg skal kjøpe slik til min mann vi skal kjøpe ny kaffetrakter og nye boblejakker fra bergans
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #19 Skrevet 10. oktober 2009 Min skal få ny ipod, han er avhenig av musikk når han trener. Nye vinter sko skal jeg å kjøpe. Ellers så vet jeg ikke.Vi har det slik at vi "bryr " oss ikke om pris og menge på gaver til hverandre, men at vi ser at det er noe vi "treng".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå