Gå til innhold

Skjønner ikke noe av disse EL testene jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet på søndag, mandag og tirsdag. Alle dagene på ettermiddagen. Det som er rart er at på søndag og mandag var det en tydlig svak strek, mens i går var den enda svakere..... Skjønner det ikke var jo ferdig med mensen på lørdag......

Noen som vet? Væær så snill!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den svake teststreken betyr ikke noe før den blir like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :-) Det er helt normalt å ha LH i kroppen utenom eggløsning også, men nivået øker kraftig rett før egget slippes.

Skrevet

Konklusjonen er at de billigstrimlene er vanskelige å tolke!

Hos meg pleier det å være svake streker hele tiden, litt opp og ned fra dag til dag etter hvor lenge det er siden jeg var på do og hvor mye jeg har drukket. Hender testen kan være svakere en dag hos meg også...

De dagene testen er positiv er den ganske klar..

Skrevet

OK tusen takk for svar! Blir helt forvirret av dette jeg....

Får bare fortsette å teste da.

Er det forresten sånn at nivået øker mye ca 2 døgn før EL? Og når bør man ha sex etter positiv EL test?

Skrevet

Hvis du ser innlegget under så er det et forvilelsesinnlegg fra meg om at vi ikke traff el denne pp =( tror jeg...

Mener hvertfall man er mest fruktbar 5 dager før el og el dagen..

Testen slår ut positivt 12-48 timer før el.. Hos meg har jeg hatt positive tester i 2-3 dager og da har som regel el vært på dag 2 eller 3 med positiv test. Jeg temper jo ved siden av så når tempen stiger vet jeg at el har vært.

Skrevet

OK, dette er første pp jeg virkelig leter etter EL så er litt fersk i "gamet". :-)

Krysser fingrene for at disse testene funker og at jeg treffer EL.

Leit å høre at dere ikke traff EL da, men alt håp er ikke ute før TR kommer, så jeg skal krysse fingrene for deg jeg!!!! :-)

Skrevet

Takk.. skal i hvertfall ikke stå på at vi har stresset med sex og el denne måneden! hehe;) Pleier vanligvis å ha så lange sykluser, og antok bare at det skjedde denne måneden også. Jaja..

Lykke til du også - jeg har hvertfall funnet el hver måned med el-tester, de bare er vanskelig å tyde noen ganger, spesielt de billigstrimlene. Men man lærer seg selv å kjenne for hver pp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...