ღhælgelainnღ Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Eldstemann på snart 6 år, fikk feber på søndagskvelden. har hatt feber både mandag og i går, men bare rundt 38,5 altså ikke noe kjempehøyt. I dag tidlig våknet han og klaget seg over vondt i magen og var kvalm. Han brakk seg et par ganger men så roet det seg ned igjen. Han og lillemor skal ha fri fra sfo og barnehagen resten av uka, så da har han ihvertfall tid på å komme seg igjen. Håper bare ikke hun også blir dårlig nå. Men det er vel alltid noe sånt som går rundt omkring, spesielt nå når det har gått over til kaldere vær.
camilla^ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vi hadde høstferie forrige uke, og da hadde vi syke barn. Søndag toppet det seg med tre syke barn. Så da var det å være hjemme på mandag med syke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå