Knask Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hvor mye bærer dere andre høygravide? Jeg tenker da på varer fra butikken. Jeg bor noen hundre meter fra butikken, og lurer på hvor mye det er forsvarlig å bære. Jeg bruker å ta noen varer på ryggen når jeg går hjem fra handleturen.
*1+1=2 små* Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 vil vel tro at så lenge du ikke har ubehag kan du bære? Jeg har en 2 åring som fortsatt bæres litt noen ganger også går jeg på skole og bærer skolesekken min med bærbar og bøker. bare følg med på bekkenet ditt og om du får vondt så må du bære mindre
Mummimamma 09+12 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bærer en skjelden gang varer fra bilen og inn.ø verker så i bekkenet i etterkant. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok bært som vanlig.
luftbobler Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bærer vel i praksis som før jeg ble gravid tror jeg. Det begrenser seg hva jeg klarer av type kasser/esker nå ettersom magen står i veien men ellers bærer jeg som før. Var nok litt forsiktig i starten - 3 første månedene...men deretter slappet jeg av og har levd som normalt. Har ingen bekkenproblemer eller andre ryggproblemer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå