Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 http://leilighetsaksjonen.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hoff, at ikke vedkommende skjemmes. Det er jo rett og slett tigging, så hvorfor ikke sette seg på gata med en kopp
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Dette er etter min mening tigging på høyt nivå. Hun burde ha hatt navn og bilde ute av seg selv for at det skal bli mer troverdig og seriøst.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 det e dete versta eg har sett. frekkt uten å informera om kem hu e... kem som e så domme at de jer pengar te noge sånnt. tigging! eg har møje merr respekt for de som tigge med å visa kem de e...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Lest den bloggen før, og la igjen et kvast innlegg om hvor patetisk det var.. Underlig nok så er den kommentaren slettet.. hahaha..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Nei nå ler jeg meg nesten ihjel! Det gjør sikkert h*n også på vei til puben med sine 1400 kroner eller hva det var!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 For et nek. Noen mennesker skjønner virkelig ikke at verden der ute ikke er til for å fylle deres private behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå