Tropiskjuice Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Supernatural er min favoritt.. Men følger også slavisk med på noen til.. Som Ghost Whisperer..
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 ghost whisperer er bra! er totalt avhengig av How I met your mother! Sinnsykt bra program:)
shari_z Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Law & Order (når jeg er hjemme i USA og kan se det) Beat for Beat (når det går på tv her i Norge, men ser det kun på internett da jeg er opptatt fredag kveld når det går)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå