Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 7 oktober -09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 DAGER på overtid og håper veldig på igangsetting idag.Skal på overtidskontroll på St.Olav`s... :) *krysser fingre og tær*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager igjen her!! Termin 14., men VELDIG klar for at det skal skje nåke no!!

Lykke til då :))

Skrevet

4 dager igjen til termin søndag den 11. oktober! Er det mulig at jeg har kommet dit!??? Kjennes helt uvirkelig at jeg snart har ei skjønn tulle i armene mine:)

Lykke til til deg zoia! På St Olavs får du vel igangsetting, siden de opererer med 1 uke overtid:) Så spennende!

Skrevet

termin idag her...tror ikke han har tenkt seg ut...

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg har 14 dager igjen og syns tiden går veldig sakte :-)

Skrevet

4 dager på overtid.... jadda, kan ta sin tid det her!!!

Skrevet

13 dager på overtid og sitter endelig med det jeg tror er rier ;-)

Ganske vonde og hvert 10 min ca...

Skrevet

Gratulerer så mye amia. ",)

Jeg har 39 dager igjen til termin, og 21 til sannsynlig igangsettelse.

Skrevet

15 dager igjen nå=)

Skrevet

33 dager igjen her. Teller ned..jippi! :)

Skrevet

10 dager på overtid.................:(

Lykke til her fins der ingen tegn på at noe vil skje.

Blir overtidskontroll på fredag, men har ingen tro på at de vil sette det i gang.

Skrevet

4 dager etter fastsatt termin. Ord. ul-termin var mandag. Da jeg var hos jm(fikk 4. time med m.akupunktur) var det åpning på 1 fingerbredde og hodet er nok festet!!!

Nå skal jeg prøver å trigge noen punkter (akupressur) for å få fart på sakene kan kanskje hjelpe? Det er 3 hoved punkter som kan frembringe fødsel: oppe i ganen rett bak tennene, fire fingerbredder ovenfor ankelen på indre side, og mellom tommelen og pekefingeren.

Jeg håper jeg slipper å bli satt igang på sykehuset, vil at kroppen skal klare dette selv!!!!

Skrevet

Har 5 dager igjen til termin;)!! Lyst å møte lille pia mi nååå ;)

Skrevet

60 dager igjen!!!!!! og lillemor ble estimert til 2500 gram i går, tilsvarende uke 35-36, så jeg føler meg stor og tung også, selv om jeg bare er i uke 32.. det positive er at fødslen blir satt igang når hun er 3500, så kanskje jeg ikke har så lenge igjen allikevel..

Skrevet

10 dager til termin - 2 dager til keisersnitt... Hjelp... :s

Skrevet

34 dager igjen til termin, men 19 dager til jeg skal på kontroll og blir da muligens satt igang:)

Skrevet

1 dag igjen! Men lurer på om ikke vannet har gått, våknet av at noe rant så det ble vått i sengen i dagtidlig. Men, det var ikke så mye, og det har ikke kommet mer. Vi får se da;-)

Skrevet

ouf..syns synd paa dere som er paa overtid..var overbevisst om at prinsen min skulle komme noen dager foer termin, men ser stygt ut da jeg har termin i morgen..

Jeg skal aa foede paa st olavs..ser nedenfor her at noen skriver de setter i gang etter en uke paa overtid, det ga meg en liten troest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...