Gå til innhold

Fødselshistorier som skremmer er kjipt nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er helt ok å dele sine historier under fødselshistorie debatten.. Men når man faktisk ikke kan unngå dem med overskriften: "fy f... Så vondt" "dette var et langt helvete"... Da er det plutselig noe man leser man selv ikke kan velge bort å lese.(fordi det blir overskrifter i alle forum)

Nå vil jeg IKKE lese om grusomme fødsler. Jeg har angst nok som det er og er litt irritert på de som absolutt må lufte dem for de som kommer etter...

Bare en tankevekker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg erfarte etter 1 fødsel for 13 mnd siden ( skal føde igjen om 3 mnd), er at angsten er den som er vondest. At en ikke vet hva som skjer når, at man tror det varer evig og at det kommer til å gjøre veldig vondt. En fødsel er ikke god, men absolutt ikke noe å grue seg til. Det værste en kan gjøre mot seg selv er å ha angst og være redd, da anspenner man seg og riene ( som er det som er litt ubehagelig, IKKE SELVE FØSELEN....) vil bli sterkere om en ikke klarer å slappe av.

 

Det går bra, pust riktig ( inn av nesa og ut av munnen i dype åndedrag) så trenger du neppe smertestillende:-), stol på deg selv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet uansett ikke hvordan din fødsel blir. Det er bare å hoppe ut i det. Overlever det gjør du nok uansett. Det gikk bra med meg sist gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...