bondeknøl Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.heltkonfeksjon.no/ jeg skal ihvertfall ha en sånn!
Monajenten Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 De er så stygge at de er kul! Men svindyr da, nesten 1000,-??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Først tenkte jeg "herregud så stygt", men så fikk jeg faktisk lyst på en selv! Så jo fantastisk deilig ut!!
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke pokker om jeg hadde gått rundt i en dress som gjør at man ser ut som en seigmann!!! Noe av det styggeste jeg har sett. Usj. Skjønner at det kan være behagelig altså, men et sted får nå grensen gå..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Man går jo ikke i butikken i den! :oD Bare å dasse rundt hjemme i. Deeeeeilig )
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Haha, nei det håper jeg da endelig ikke!!! Men synes den var så stygg at jeg ikke ville gått rundt med den hjemme alene en gang. Men nå går ikke jeg i joggebukse hjemme heller. Skjønner at det er deilig da, men kan jo like gjerne gå i pysjen da. Har sett pysjer som er langt finere enn det der..:-p
ツ Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Ganske grusomme! Spesielt etter at jeg så ei ung dame på ferja Tyskland - Sverige her for et par uker siden, som valsa rundt i en slik :// det så skikkelig dumt ut....
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Ser liksom ut som en voksen med fetisj å kle seg i babyklær... Sorry, men synes de dressene blir mer merkelig til mer jeg så på dem.
Gemini77 Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 de var helt grusomme!! Jeg liker å gå i bekveme klær på kvelden, men et sted går grensen!!
Minnie Mom Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Noe så stygt. Hva skjedde med vanlig joggedress liksom? )
Snuppa! Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Hehehehe, en sånn hadde en ungdom på seg når vi var i byen på lørdag, både jeg og mannen min lurte på hva i alle dager han hadde på seg?!
snartgladmamma Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Helt dressene er stygge, blåkopi av slakkline.no sine dresser som er orginalen! Feigt å kopiere et produkt for så å selge det litt billigere, i tillegg påstå at det er hans egen ide, blir provosert av sånn. får endra liten lyst til å støtte dette! Slakkline.no har kidspiece til unger, fantastisk søte, helt ned til 6 mnd:) hørte noe om at det kom til å komme i rosa rutet og oransje rutet i løpet av høsten! Men hyggepiecen (som de orginalt heter) er fantastisk å ha på hjemme som koseolagg, eller på hytta! Kanskje ikke ute blant folk men.. anti stresse plagg:)
Cupcake! Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Sikler litt på de fra onepice.no, syns de er finere enn de fra helt. MEN...tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på en kosedress som jeg sikkert hadde sett ut som en smurf i og ikke turt å vise meg utafor huset med
bubben Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 haha skal heller kjøpe meg grilldress!!!!! de var ufatteli stygg!!!
ana baroma Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 tja... skal jeg være ærlig ser e usannsynlig teite ut. Og jeg har ingen som helst ønsker om å se ut som en forvokst baby, hehe. Men jeg tror vel egentlig ikke jeg er i målgruppa heller da...
Vipsenmamma Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 Haha - aldri livet om jeg hadde iført meg noe slikt. Kunne jo like gjerne tatt på seg et telt.
1881 Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Synes det er grusomt stygge og kunne aldri falt meg i og kjøpt noe slikt. Eneste anledning jeg kunne kommet på jeg kanskje ville hatt på meg noe slikt må være i russetiden, ellers hadde det ikke vært aktuelt. Synes prisen også er avskrekkende, har annet og bruke pengene på!
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. oktober 2009 #20 Skrevet 7. oktober 2009 Synes de ser såååå komfortable ut! Kunne godt hatt en sånn å tasse rundt i før jeg skal føde! Men særlig pene er de jo ikke.
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 Tror hvem som helst kommer til å se ut som en bolledeig i den der..hehe:-)
Mammaen til Isak Skrevet 7. oktober 2009 #23 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tenker baby-tøy når jeg ser de...syns de er grusomme! Og ikke minst, mannen hadde fått noia om jeg kledde på meg noe sånt ;o) *flire*
bondeknøl Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo veldig baby ja, men jeg bare elsker sånne kosedresser, hvorfor ha todelt liksom? Visste ikke at det var en kopi av Onepiece og den slackline. Dårlig som du sier oppi her! Likte Onepiece og HELT best. sikkert de som er kopi.....
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #25 Skrevet 7. oktober 2009 Helt forferdelig. For meg som synes det er drepen med joggedress (selv om jeg er helt alene) ble dette det reneste mareritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå