babyprincess Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Tips til god neglelagg....den hvite billige greien jeg har kjøpt på hennes er helt ubrukelig...! Får ikke lagt ordentlig linje, for lakken "klisser" seg...
Emma&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjøpte min på cubus,og den klisser ikke synes jeg...
iznogood Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 jeg bruker dette: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Negler/Trind-French-Manicure-Set-3x5ml.htm ikke noe problem å legge på - og den sitter i 14 dager (selv om jeg vanligvis legger ny 1 gang i uken)
babyprincess Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 tusen takk for tips. Flere? Noen som har tips til hvordan legge det enkelt? Bruker evigheter på å få det bra....
mamman til to gutter Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Kanskje neglelakken rett og slett er gammel og derfor seig og vanskelig å bruke? Jeg har kjøpt et sett på H&M en gang for lenge siden og det fungrte bra å bruke da. Ellers vet jeg at man kan få en slags penn eller blyant man kan bruke, men aner ikke hvor man kan få tak i det. Du kan jo spørre i et parfymeri el om de vet noe om det.
Lady Ivory Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg har lagt fransk manikyr i 10 år, og har prøvd alt snart tror jeg. Ender alltid opp med den fra H&M uansett. Du må bare passe på å bytte den ofte. FØR den er tom. For kvaliteten varer ikke så lenge. Når jeg har lakket neglene skikkelig med en NY lakk holder den i opp til 2 uker. Ser dessuten meget bra ut. Depend sin (fra Cubus/H&M) holder ikke halve tidene engang, og koster over det dobbelte..
YoMomma Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Noen dråper neglelakkfjerner i lakken, riste litt, så blir den så fin atte:-)
babyprincess Skrevet 18. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2009 takk folkens, da har jeg flere tips å prøve...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå