Mamma til gutt og jente....... Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Lurer på hvor populært dette er?
Blåmandag¤ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Halla,Mayaya. Obs eller Bogerud. Barnas Hus har vel kampanjer på det innimellom og. Ikke at jeg kjøper prinseull, men prinsesseull.
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Kjøpte på tilbud på Barnas hus forrige uke. Hva er greia med den grusomme rosafargen på årets prinsesseull? Brukte jo å være pudderrosa, nå er den i en mellomting mellom lakserød og knallrosa liksom. Tror det er den styggeste rosafargen jeg har sett ever. Men varm er den jo likefullt.
Ajam Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Hvis du ikke "må" ha prinseull så anbefaler jeg ull tøyet som mixmax selger. Merino ull i kjempe kvalitet. Billig var det også!
Ajam Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.mixmax.no/index.php?page=shop.browse&category_id=205&option=com_virtuemart&Itemid=56
Amonym i dag Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg handler på nettet siden vi bor så usentralt... www.krabaten.no De har masse forskj. Janus-ull:)
nickoline og supermann Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 obs har 30 prosent på plommefarge og olivenfarge akkurat nå...
nickoline og supermann Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes prinseull holder seg godt i vask...., men har også fått små hull i janus sitt altså. Enda jeg er flink til å vaske det forsiktig med ullvask. Jeg har også handlet hos nøstebarn og krokofanten. De har også veldig fin ull!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå