Gå til innhold

To tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som blir 1 år i november, samt eldre barn.. Noen fler?'

Og venter nå i april,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min blir 1 år i jan...og venter i beg av mars....:) har oxo ei jente som blir 8 i des 09- er selv 28. du da?

Skrevet

:) Her blir det 3 tette!! 3 barn på 3 år. :)

De første 3 er også tette, men de er jo rimelig store nå. Eldste er snart 11 år.

Skrevet

mi blir 2 i januar, og venter ei til i februar:)

Skrevet

Gutten min blir 1 år i mars, og da har jeg også termin med nr. 2:)

Skrevet

Var det planlagt eller?Her var det ikke planlagt men nå som jeg har vent meg til tanken vil det nok gå bra. Jeg har fire år mellom de andre barna mine og har syns det har vært helt topp, så dette kommer til å bli en utfordring.

Jeg er forresten i mitt 31 år.

Skrevet

Jeg får også to tette.. Minsten blir 1 år i desember og har termin i april..

Tror det kommer til å bli rimelig hektisk, men satser på at det går bra:o)

Jeg er 27 år

Skrevet

Junior var ett år i slutten av juli, og vi vnter nr to i april. Ganske nøyaktig 20 mnd mellom dem dersom nr 2 kommer til termin :-)

Skrevet

Jeg har en gutt som blir 2 år i november og har termin i april. blir spennende..har jo vært bekymret siden det er travelt nå men har vell egentlig alltid ønsket 2 1/2 år imellom ca

Skrevet

Nei- det var vel laaaangt fra planlagt...! nettopp flytta og skulle begynne i ny jobb når jeg er ferdig med permisjon i des- men den jobbperioden blir særdeles liten...hehe...men, som deg nå når man har vent seg til tanken er det greit....hadde litt vanskelig for å tenke positivt i begynnelsen...men nå gleder jeg meg ;)

Skrevet

Jeg har ei jente født juni 08 og venter nr. 2 i april. Et år og 10 mnd mellom da :-)

Skrevet

Ganske tette!:) Jenta mi ble født 15. mars 2008 og har nå termin 7. januar 2010. Jenta mi er da 22 mnd når babyen kommer!:)

Begge var planlagt!:)

Skrevet

22 mnd mellom mine og. Mars 08 og nå termin jan 2010

Dog - hadde førstemann blitt født til tida hadde det vært bare 20 mnd mellom.

Hvis neste kommer på termin vel å merke - hehe :)

Tette blir de lell!

Skrevet

minsten blir ett år i januar, og jeg har termin 1 mars:)

har også ei jente som bli 3 i mars.

så det blir i grunn 3 nåkk så tette her:)

Skrevet

Jeg venter nr to i februar. Blir 18 mnd mellom barna.

Gleder meg veldig! =)

Skrevet

blir 22 mnd mellom jentene her i huset :)

Mars08 og januar10

Skrevet

Har ei på 15,en på 13 og ei på 2 og en på 1 og ei som kommer nå i januar,så ja 3 på 3 år her også...:)

Skrevet

Termin i april, da er junior i år og 9 mnd, noen sier det er tett, jeg synes egentlig det er akkurat passe;) Ser det er mange her som får med bare 1 års mellomrom!!! Dere er tøffe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...