Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 jeg er plaget med mye utfod siden jeg fikk en jente for 8 måneder siden, og når jeg kjenner i skjeden min så er det mange klumper i kjøttet der..!!!!! HVA KAN DET VÆRE????
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det er helt umulig å svare på. Bestill deg en legetime. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 ingen som kan ha noe forslag over hva det kan være?
Gjest Antarctica Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Klumpene kan være arrvev etter revning og sying. Utfloden er ofte sopp, mange har det i ammetida. Men gå til lege likevel.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Sopp? Bakterieinfeksjon? Ikke så godt å si, du må nok til pers hos legen :-p
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Du bør ikke bruke Canesten uten at du er sikker på at det er sopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå