Gå til innhold

hjelp.. må ha svar..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er plaget med mye utfod siden jeg fikk en jente for 8 måneder siden,

og når jeg kjenner i skjeden min så er det mange klumper i kjøttet der..!!!!!

 

HVA KAN DET VÆRE????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å svare på. Bestill deg en legetime.

 

Lykke til!

Skrevet

ingen som kan ha noe forslag over hva det kan være?

Gjest Antarctica
Skrevet

Klumpene kan være arrvev etter revning og sying. Utfloden er ofte sopp, mange har det i ammetida. Men gå til lege likevel.

Skrevet

Sopp? Bakterieinfeksjon? Ikke så godt å si, du må nok til pers hos legen :-p

Skrevet

skal dra å kjøpe canesten i morgen.

Skrevet

Du bør ikke bruke Canesten uten at du er sikker på at det er sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...