Gå til innhold

Klarer dere å se dersom mannen deres lyver for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn en intens klump i magen, noe som skurrer noe inderlig. Kunne ikke dy meg og spurte han rett ut om det det dreier seg om. Han lo litt og sa "selvfølgelig ikke" Jeg trodde jeg skulle klare å se det dersom han løy. Men jeg vet ikke... skikkelig ekkelt når magefølelsen bare skriker til deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har det på samme måte, når magefølelsen murrer, er det alltid noe han skjuler eller noe som ikke er bra. Det er sånn jeg avgjør om han juger eller ikke. Du har sannsynligvis rett...

Skrevet

Magefølelsen stemmer som oftest.

Skrevet

Min magefølelse har alltid stemt når det gjelder kjæresten min.

Skrevet

Pyton å ha det sånn. Kan han ikke bare si det som det er. Det som liksom er ille er jo dersom han sitter og lyver meg i tryne.

Får så dejavu, samme skjedde for tre år siden. Gikk med samme følelsen i magen da, oppdaget flere og flere ting som tydet på at magen hadde rett. Men ignorerte det, fordi han betrygget meg om at det ikke var sånn.

Men så tok jeg ham på fersken.

Holdt på å ta knekken på forholdet. Men vi kom oss gjennom det, og ble sterkere.

Men nå er det noe på færde igjen. åååå kan han ikke bare si det sånn at jeg kan hjelpe ham. Dersom det er som jeg frykter, og jeg finner ut at han nå lyver, så tror jeg ikke forholdet overlever det.

Man må ha tillit til hverandre i et forhold. Når den tilliten blir ødelagt, så er det ikke mer å hente.

(dreier seg forøvrig ikke om utroskap- bare sånn btw)

Skrevet

Det har alltid stemt med meg, off håper ikke det er noe alvorli.

Håper du finner utav det.

Skrevet

Mannen min blir fryktelig nervøs når han lyver,selv om det bare er en liten filleting,så ja,jeg kan alltid se det på han.

Skrevet

er glad jeg vet at mannen min er en ærlig mann uansett hvor vanskelig det skulle være, å han er smart nok til å ikke havne i en situasjon der han trenger lyve for meg.

Skrevet

Klarte ikke å dy meg jeg. Gikk inn på nettbanken hans for å se om det var noe der som kunne styrke mistanken. Har full tilgang, jeg som styrer økonomien. Vet det er dritt å snoke, vil så gjerne stole på ham.

Men det jeg fant bekreftet mistanken min.

Huff, begynner å gråte jeg nå. Vil at han skal komme hjem sånn at jeg kan prate med ham (han er på jobb)

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Mye av det man bygger magefølelsen på er små ting. noen av de små tingene er f esk dobbelt kommunikasjon, dvs dårlig samsvar mellom kroppsspråket og ordene. Det samme er jo kjennetegnet på løgn: si en ting, mene noe annet. kroppen kan avsløre deg, fordi den også snakker sitt språk. Så dermed tror jeg ikke du skal slå deg til ro mad at han ler det bort, i alle fall ikke hvis han har brutt din tillit før, og du har likedan oppfatning denne gangen.

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff stakkars deg nå. Jeg sender deg en trøsteklem. Har han gambledilla eller noe?

Skrevet

Samboeren min lyver aldri for meg. Han er dønn ærlig, han klarer ikke engang å late som han liker maten han får servert dersom han ikke gjør det.

Skrevet

Sånn er egentlig min mann også, når det gjelder andre ting. Det var derfor jeg gikk så lenge sist gang, selv om jeg følte meg hele kroppen at noe var på gang. Men siden han er en ærlig sjel, og alltid er ærlig om alt annet, så bare skuffet jeg mistanken vekk. Hadde jo sikkert fortsatt lenge lenge dersom jeg ikke tok ham på fersken.

Har vært sammen i 8 år, to barn sammen, helt fantastisk forhold på alle måter. Men jeg må kunne stole på ham, jeg vil stole på ham. Kommer til å kjøre på hardt når han kommer hjem. Kommer til å be om å få mobilen hans. Dersom det er jeg som er paranoid, så får jeg bare håpe at han tilgir meg.

hi

Skrevet

Får jeg spør, er det utroskap det er snak om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...