Gå til innhold

Her kommer dagens tips fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sliter med flekker på ullklær som er vanskelig å få bort. Invester i en gallesåpe som du får kjøpt på bl.a. helsekostbutikker. Hadde dere sett ullklærne jeg har vasket i dag ville dere blitt imponert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beste flekkfjerning er å ta på litt zalo eller noe annet vaskemiddel, legg i kaldt vann over natten. Og vips, bæsjeflekker, tomatsaus, bringebær, rips, blåbær flekker #borte vekk#

Skrevet

Jeg har prøvd gallesåpe, men fikk det ikke bort likevel. Kanskje nøstebarns gallesåpe er dårligere enn andres? Ble i alle fall lei og farga alt ulltøy i mørke farger, grått, grønt og sort:)

Skrevet

Er det en stor firkantet såpeblokk? Ble anbefalt en slik på babyshop se, og kjøpte en.

Skrevet

Får man tak i det andre steder? Er det et såpestykke eller på flaske? Jeg har prøvd å få tak i både gallesåpe og sitronsåpe, og har vært i både helsekostbutikker og babybutikker...

Skrevet

Jepp såpeblokk. Vi var på tur på søndag og begge snuppene hadde lillelam bukse og genser da NOEN glemte dressene i bhg på fredagen. Vi snakker blæbærflekker, gjørme på knærne blandet med sot osv. Trodde aldri jeg skulle få de rene. La i vann klærne med milo. Etter 1 time brukte jeg såpen på flekkene og borteborte. Hadde en MP strømpebukse i ull jeg vurderte å kaste for den var så møkkete at den var ekkel. Helt fin nå:)

Jeg har prøvd før uten å få dette resultatet, men da hadde jeg ikke latt plaggene ligge i vann først. Bruker mye Lilleba også og her er også flekker en utfordring.

Skrevet

Sitronsåpen er Troll sin, og er som oftest å få kjøpt i butikker som fører Trolldresser eller Troll ullklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...