kei80 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 litt hard hud/skorpe..Hva kommer dette av da? nr 1 hadde aldri sånne kinn..
rampetrollet Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det kan ikke være pga av kulde da? Har det blitt slik nå nettopp? Gutten min ble veldig rød i kinnene når det ble kaldt i luften og det ble bra når vi smurte kuldekrem om morningen og og a krem på kvelden i vinter halvåret
kei80 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Er ikke umulig det nei.. kjøpe kuldekrem og a krem imorgen! Takk Noddy med iskalde tær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå