Gå til innhold

Ultralyd i morgen :) Hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt forrige torsdag, og nå skal jeg bli trebarnsmamma, oi oi oi.. Min yngste er nylig fylt to år, så det kan bli spennende med en liten en til.

Grunnen til at jeg skal på ultralyd er at jeg ikke har helt oversikt over hvor langt jeg kan ha kommet.. Når jeg begynte å tenke meg om, så kom jeg på at den siste mensen jeg hadde i august bare varte i par-tre dager, og var mye mindre enn vanlig.. Dessuten har gubben vært bortreist den perioden i september som jeg regner at jeg har hatt EL. Så jeg ringte og bestilte time på mandag, og allerede i morgen får jeg komme på ultralyd, fine greier :) Hvis jeg tar utgangspunkt i mensen jeg hadde 22.august, har jeg termin 31.mai, og er 6+3 idag. Blir spennende å se hva legen finner ut i morgen, gleder meg! Noen andre som er usikker på termin?

Jeg måtte bare få ut mine tanker, siden jeg enda ikke har delt nyheten med noen andre enn min kjære..

Foresten damer, hvordan symptomer har dere fått??

Jeg sliter virkelig med humørsvingninger, jeg blir helt matt av meg selv og temperamentet mitt til tider, og det er selvfølgelig gubben som får gjennomgå, huff huff.. Dessuten har jeg skikkelig ømme boobiser og er konstant trøtt. I tillegg har jeg lagt på meg 2,5 kg siden august..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heiii så spennende ;) hehe tenk om du er 11 uker istedefor liksom hehe..:P

gratulerer i alle fall:p

jeg er 6+4 idag :) Mine symptomper er plagsomt nok trøtthet, ømme og direkte VONDE pupper.. Kviser, vonde kvises :S sinnsykt humør og en forferdelig kvalme.. kvalmen begynte å komme for 4 dager siden.. Blir bare verre og verre for hver dag :S

MEN MEN ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...