Gå til innhold

6 års jentebursdag med 15 jenter *grøss*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig tidlig ute med planleggingen, men har tenkt litt på bursdagen til datteren min, som er i desember. Vi har ikke plass til å ha 15 jenter sittende rundt spisebordet, så jeg tenkte å lage salgsbod istedenfor.

Jeg tenkte å gi alle jentene en pose med gullpenger når de kommer, og dette skal de da bruke til å kjøpe mat og drikke i salgsboden. Ser for meg at det kan bli en morsom vri, hva mener dere?

Så har jeg ikke lyst til å ha hot dog, men ihvertfall minipizza og pølsespyd. Har dere flere forslag til enkel fingermat?

Når det er kaketid, tenkte jeg å sette ut muffins, sjokoladekake og skoleboller på bordet slik at alle kan forsyne seg, i tillegg til skåler med litt godteri og chips. Gullpengene legger jeg også utover bordet. Da dropper jeg godteposer med hjem.

Hva syns dere om denne måten å arrangere på, høres det greit ut?

Og har dere forslag til fingermat?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, bare vent til du skal ha 6-års guttebursdag, du;-) Myyyeee verre! Seriøst!

Jeg synes opplegget hørtes kjempefint ut!!! Kommer helt sikkert til å bli populært.

Skrevet

Høres bra ut det da. Med minipizza og pølsespyd er vel det mer enn nok.

Skal selv snart har 6 år GUTTEbursdag med 14 venner, så grue-biten forestår jeg veeeeldig godt. Men før 6 års feiring skal vi feire 5 åringen, det er heldigvis bare 8 i kullet der ;-)

Skrevet

Så kreatvi du er! Har hatt fra 11-16 på 80 kv de siste 5 årene(min eldste er 9) Har lært at så lenge det blir minst mulig fri lek og et opplegg går det ganske pent for seg:)

Høres kjempe bra ut!

Taco er jo alltid en hit!

Skrevet

Hahah ja, gutten min som ikke har fylt 3 år enda, gleder seg hver dag til å gå i barnehagen fordi han skal fekte med Mathias:-P Så det kan jo bli spennende;-)

Forøvrig fikk jeg grei beskjed av datteren min om at jentene ikke får komme da, for hun inviterte jenter i fjor, og i år er det guttene sin tur! Hehe, satser på at hun glemmer det innen bursdagen;-)

Skrevet

Minst mulig fri lek, ja ok. Tenkte kanskje fri lek var greit haha:-P Da må jeg planlegge litt på den biten også;-)

Taco ja, det var kanskje ikke så dumt! Da får man jo inn litt grønt også, for taco er ikke godt uten salat:-P

Hmmm, kanskje jeg kan lage wraps og skjære opp i passende biter!

Skrevet

Det høres morsomt ut:) *Vil også ha stort barn*

Har stort sett det samme å våre bursdager, men bruker også lage frukt/grønnsaksspyd. Og selv om det høres kjedelig og "ordentlig" ut, så spiser ungene som har vært her det:)

Skrevet

Hva har du på grønnsaksspydene?

Skrevet

Hehe, ja du kan bare glede deg;o)

La henne for all del ikke invitere alle guttene:-O Det er nok fort glemt det der.

Skrevet

Babymais, squash, små tomater - gule og røde, agurk, paprika i alle farger, gulrøtter, kålrabi, kokt brokkoli, ananas.

Føler meg litt som en kjipe bursdagsmamman nå:P Men de liker det jo:)

Skrevet

Jeg har nettopp hatt 12 stk i 5-årsdag. Anbefales ikke. Hehe.. Men det var både gutter og jenter.

Sørg for å ha et par hjelpende hender med deg :o)

Skrevet

Vi har fått skriv fra skolen om at enten alle av samme kjønn eller hele klassen skal bli invitert i bursdag, så da blir alternativet å droppe feiringen og det er nok ikke aktuelt:-)

Hjelpende hender skal definitivt fikses:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...