Molait Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Vet det finnes flere, men husker det fantes en på engelsk som var ganske bra. Altså tok for seg mange av punktene. Type higer etter surt/salt, bærer magen høyt/lavt osv. Husker og en test der man fikk se % etter hvert svar. (altså hvor mange % sjans for gutt eller jente) Noen som husker hvor disse testene er, evt har en link?
Someday Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kom ikke inn på den linken....Fikk du til Molait?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Hva ble det da? Gutt eller jente? Hos meg sa testen 40% gutt og 60% jente, men jeg venter gutt:)
Lilleleen Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 jeg fikk også 40% gutt og 39% jente...hvor den 1% ble av vet jeg ikke ) Men vi har fått beskjed om at vi mest sannsynlig får en gutt )
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg fikk 86% jente og 12% gutt, og det er vel oxo jente vi venter....
Molait Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 40+40 er uansett ikke 100 da:P You have a 43% chance of having a boy. And you have a 56% chance of having a girl. Der derimot mangler det 1%... Tenkte på denne testen også men vet om et par andre men husker jo bare ikke vett. Driver å lager en sånn stor fin oversikt. Kan sikkert dele den her på bim når den er ferdig og:) Sleng på flere quizz a jenter! Og LV-mams, noen av disse spm er nå litt tidlig for meg. Se hva den viser senere i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå