Gå til innhold

hm..jordmor siri von krogh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

med all respekt til dama for yrket hennes og denne strålende nettsiden hun startet...men jeg ble litt satt ut idag da jeg så nrk 1..debatt ang svineinfluensaen.

hun oppfordrer gravide på det sterkeste om å ta den. da hun fikk spørsmål om hun vil ta den/har tatt den.

"nei, det hadde hun ikke og vil ikke gjøre det heller. den er lite utprøvd og hun trenge mer informasjon før hun kunne fatte en beslutning"

men hvorfor anbefaler hun den til gravide, når hun er usikker på vaksinen selv?! hadde hun vært så sikker på at den er trygg og en fin ting å få med seg så hadde hun vel tatt den?!

veldig skeptisk til hele vaksinen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke innslaget, men det var en veldig merkelig ting å si!

Skrevet

Har hørt leger si at de ikke vil ta den selv eller la sine egne barn få den. Men selv de lærde strides. Mange leger anbefaler den på det sterkeste, siden dette er en epidemi som kommer til å ta mange menneskeliv.

Aner ikke hva du snakker om, for jeg har ikke hørt det, og det ville vært interessant om hun kom fram her i kveld og gjorde rede for dette selv, så slipper vi misforståelser. Det er det jammen nok av her inne!

Skrevet

Enig med HI. Hun gjorde ikke så veldig godt inntrykk nei...

Skrevet

At jordmor Siri ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen kommer da vel ikke som noen overraskelse på noen?

Skrevet

Har reagert på masse den dama har sagt. Virker ikke særlig smart...

Skrevet

De aller fleste med litt vett mellom øra, er skeptiisk til nye vasksiner. Likevel vil vi at andre kan prøve dem ut slik at vi kan finne ut hvilke virkning/bivirkning den har.

Skrevet

Hun er vel ikke gravid selv?

Svineinfluensaen er jo vesentlig farligere for gravide og sansynlig vis fostre enn for andre, derfor blir avveiningen anderledes enn for befolkningen ellers.

Skrevet

jeg reagerte også på svaret hennes.....

det beste er jo at programlederen egentlig skulle spørre resten om de skulle ta vaksinen(som var en lege, helsedirektør(?), legeforeningen og en forsker)..men de ble jo aldri spurt.

Jeg ville gjerne vist om de har tenkt å ta vaksinen før jeg tar den...

Skrevet

Hørte på radio i går at den var "testa" på 39000 kinesere. Da hadde de fått 4 tilbakemeldinger angående bivirkninger som hodepine og kvalme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...