Gå til innhold

Er 1300 pr. pers dyrt?

nygift med spire i magen nr2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette inneholder

Musserende ved ankomst

3. retters middag med vin (4. glass)

cognac\likør pluss kaffe til kakene

2. bonger

Ellers alt av servitører,kokker, opprydning på et meget iddylisk sted.

Håper noen har noe erfaring og kan hjelpe oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi betaler 1100 pr pers. inkl velkomstdrikke, 3 retters middag med fri serving av drikke, kaffe avec+ fri bar. jeg syns dette er veldig rimelig. så jeg tror nok at tilbudet deres ligger på gjennomsnittet.

Skrevet

Er det på Østlandet er det ikke spesielt dyrt. I resten av landet vet jeg ikke. Vi skal feire bryllup i Midt-Norge og vi betaler 500 for 4-retters middag og ca 250-350 kr på vin/velkomstdrikk i tillegg, dette er per kuvert. Vi ordner cafe avec selv, da festen feires i et annet lokale.

Skrevet

Jeg synes først det var litt dyrt, men du fikk jo endel med i prisen da, 4 glass f.eks. det er jo bra. Men tror du kan finne billigere!

Skrevet

Ja vi syns også det er noe dyrt, men vi falt så INNMARI for stedet der.... kanskje noe av det mest idylliske jeg har sett noen gang...

Nå prøver vi å regne på hva det vil koste å leie lokaler, servitørerer, kjøpe drikke, mat, pynt, duker, lys.. o.l. Noen som har gjort dette til ca 60 personer å vet hva kuvert prisen ca ligger på da ?

Desuten slipper man jo unna MYE styr ved å leie alt på et sted....de ordner jo alt, og ikke minst rydding o.l.

Skrevet

På Østlandet.... i Vestfold...

Skrevet

trøndelag her.. 3 retters til 400 pr pers

Skrevet

Gimle selskapslokaler ligger på Teie i Vestfold. de har pakkepriser til 1100 pr pers. der er alt inkl. og dere kan sette sammen egen meny. de har veldig god mat og kjempefin service:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...