Gå til innhold

Hvordan skal tappen og slimet være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tapp er veldig stor, er langt nede og utfloden er veldig veldig tykk og hvit! Tror den er litt åpen også. Er dette bra eller dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket nå altså :) Høres jo ut som den er lik min. Men fikk et svar i et annet innlegg her at ingen tapper er like. Min er lukket da. Og vendt forover. Var din det? Allt man finner på når det er for tidlig å teeste altså :P

Har tynn utflod, nesten som vann jeg. Ikke no tykkt slim.. Skal teste til fredag tror jeg. Har IKM lørdag/søndag

Skrevet

Jepp måtte teste :) men min er det stikk motsatt av din da he he. Veldig tykk hvit utflod, og litt på skrå til siden. men veldig stor. Tror den kjentes halvveis lukket/åpen ut. Herregud for en samtale ha ha ha.

Vi får krysse fingene :)

Har IKM på lørdag, kommer alltid nøyaktig på dag 28!

Skrevet

å ja, ulik likevel da :P Ja denne samtalen må jeg si jeg ikke har hatt før, he he. Blir morro å se om vi er gravide eller ikke da. Er veldig trøtt, mye stikninger og verk i korsryggen. Men puppene er helt upåvirket. Husker ikke hvordan det var forrige gang jeg var gravid, fannt det ut så sent. Første pp dette, så skal vel noe til at det klaffer denne mnd, få er vel så heldige. Spennede å se til helgen!

Skrevet

Njaaa.... Har ikke peiling men kommer med et innspill alikevel:)

Vil kanskje tro at siden den er langt nede og kanskje litt åpen, så er man ikke gravid?? Vil tro at dersom et egg hadde blitt befrukta så ville den vært lukka, sånn at ingenting skal komme oppi der og forstyrre:) he-he....

Har vært prøver kjeeeempelenge, men har aldri prøvd tappetafsing:)

Blir spennende å høre resulatet av testen til helga da!

Skrevet

Trøtte kvinner og artige samtaler :) funker det he he.

Ja det er jo sant det, får håpe jeg kjente feil da :)

Var min første tafsing idag :)

Er veldig kvalm, trøtt, vondt i ryggen, magen, sliten konstant.

Tisser hele tiden. Har en test på lur som jeg sparer til lørdag :)

Skrevet

jadda det funker :)

Googlet litt om tapper tidligere i dag og da så jeg en del innlegg om flere som hadde en liten åpning på tappen men var likevel gravide! Så tydelig at det er forskjell og at ingen tapp er lik.

Skrevet

Dyttet håpet mitt litt opp nå ja :)

Skrevet

*sniker meg inn med et lite svar* :)

Noen får "gravidtapp" allerede dager etter egget fester seg. Noen merker ikkje forskjell før flere uker uti svangerskapet.

Tappen kan oppføre seg akkurat som om mensen kommer, uavhengig av befruktning eller ikkje. Så sjøøl om en har lav halvåpen tapp, så e ikkje det kroken på døra det heller! :)

En lege/gyn kan kjenne tidlig svangerskap på livmorhalsen, men det er litt lengre "oppi" så det er veeeldig vanskelig for oss dødelige å skulle kjenne sånn sjøl. Hehe...DESVERRE!!! Hadde vært såååå mye kjekkere å kunne sjekka sånn sjøl....!! (ikkje anbefalt å prøve!! gyn/lege vet ka dei kjenner etter...det gjør ikkje me!!) Men tuppen av tappen e jo heilt greit da.

Bare husk! Korte negler, damer! Vaske hendene!!

Hehe....off...tenk eg blei her inne så lenge at eg e blitt en av "ekspertene" :P Haha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...