Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg ei bukse på en amerikansk nettbutikk, men er litt usikker på tollgrensa. Er det varens pris som må være under 200 kroner eller er det varen, porto, ekspedisjon osv. totalt som må være det?
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 200kr grensen er kun varen. Du kan betale porto og gebyrer i tillegg
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 se om du finner den samme på e-bay, der sender ofte selgerne varen og markerer tollskjema med gave og/lav verdi. Har handlet masse derfra, alt fra sminke, hudpleie, barneutstyr, klær etc og det er masse å spare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå