Gå til innhold

Er det noen import-guruer her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg ei bukse på en amerikansk nettbutikk, men er litt usikker på tollgrensa.

Er det varens pris som må være under 200 kroner eller er det varen, porto, ekspedisjon osv. totalt som må være det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200kr grensen er kun varen. Du kan betale porto og gebyrer i tillegg

Skrevet

Tusen takk for raskt svar :-)

Skrevet

hva man kjøper en bukse til 800kr?

Skrevet

se om du finner den samme på e-bay, der sender ofte selgerne varen og markerer tollskjema med gave og/lav verdi. Har handlet masse derfra, alt fra sminke, hudpleie, barneutstyr, klær etc og det er masse å spare :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...