Gå til innhold

Er det noen import-guruer her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg ei bukse på en amerikansk nettbutikk, men er litt usikker på tollgrensa.

Er det varens pris som må være under 200 kroner eller er det varen, porto, ekspedisjon osv. totalt som må være det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varens verdi under kr 200,- pass på valutakursene.

 

Kommer verdien over grensen er det mva på totalen av varen+frakten/eksp.omk.

Skrevet

se om du finner den på ebay, der er det ofte selgere som skriver ned verdien og/eller sender som gave. Jeg har kjøpt masse derfra og kun møtt en selger som ikke har gjort det. Et nytt shoppingunivers har åpnet seg etter at jeg begynte å handle på ebay ;-) Har kjøpt alt fra smokker, Robeez, vognposer, sminke, hudpleie, hårpleie mm. og ofte til halv pris av hva man får i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...