Gå til innhold

Når hadde dere første dag av siste mens?


lille_vims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke mens jeg. Ble gravid rett etter SA uten å få igjen mensen først. Begynte å blø 24. august, testet positivt på eltest 11. september,og testet positivt på graviditetstest 24.september, akkurat 1mnd etter SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

første dag i siste mens var 31 august. vi har vært på prøverør,å så hadde innsetting 16 september.. har termin 12 juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mens 6.september, har syklus på mellom 27 og 28 dager...

Termin 15.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke mens, hadde SA og begynte å blø 28 august, testet positiv på test og blodprøve første gang jeg sjekket 28 september. Litt usikker på termin pga SA men mellom 7-10 kanskje. Får heldigvis en ultralyd i slutten av oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 11. september, men da jeg tok en terminkalkulator fikk også jeg 18. juni som termin.... Har kanskje noe med at jeg har kun 26 dager mellom syklusen?

(hovedinnlegger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 september,termin ifølge kalkulatoren her 20 juni. Men etter hva jeg har hørt kan legen komme frem til en litt annen dato. Vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens som jeg har skrevet ned er 9.august... Typisk at jeg ikke er helt sikker på dagen jeg fikk mensen i september!!! Men jeg har selv satt søndag 6.september som gir en termin 15/16 juni... (Har da tatt utg.punkt i 29 dagers sykluslengde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. mensdag: 5.september.

Har 21-24 dagerssyklus, men tror EL kom sent i syklusen, så ønsker ikke ha noen termindag å forholde meg til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...