Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Stikkninger, murringer, vond korsrygg. er 9dager til forhåpenligvis ikm :-D
Stolt tvillingmor Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Med andre ord; 5 dager etter en evt. befruktning??? Sorry, men jeg tror du lurer deg selv om du begynner å lete etter "symptomer" allerede nå. Vent heller i 10 dager, ta en graviditetstest da, og slapp av i mellomtiden. Man blir verken mer eller mindre gravid av å gå og tolke alle mulige symptomer...
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 5dager etter ja, leter ikke etter symptomer. har bare vondt å ville hørre. ikke kjempe vondt.
Stolt tvillingmor Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Vel, det er ingen i denne verden som kan gi deg et ordentlig svar på dette. Alt blir bare spekulasjoner. Så som sagt - jeg tror det er mye bedre bruk av energi å vente til du kan teste deg. Alt annet blir bare tøys. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Kan godt være at du er gravid! Kroppene våre reagerer ikke likt så du kan merke en gravidtet ganske tidlig. Ikke gi opp håpet :-) Lykke til :-)
mammatetogansketette:)) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Uff ja disse tegnene... jeg hadde el for en uke siden, og har sikkert måttet tisse tre ganger mere om dagen i to dager nå.. he he .., jeg mener å huske at dette er et tegn men er drøyt tidlig ennå da Er bare i pp1 ennå og har overhodet ingen forhåpninger om at det har klaffa allerede... Nei, vi får bare prøve å overse disse "tegnene" å vente... Sist kjente jeg ulike "tegn" før annenhver mens omtrent i et år,men da jeg faktisk ble gravid merket jeg ingenting til de... Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå