Gå til innhold

Dårlig tegn?? (samme som bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikkninger, murringer, vond korsrygg. er 9dager til forhåpenligvis ikm :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med andre ord; 5 dager etter en evt. befruktning???

Sorry, men jeg tror du lurer deg selv om du begynner å lete etter "symptomer" allerede nå. Vent heller i 10 dager, ta en graviditetstest da, og slapp av i mellomtiden.

Man blir verken mer eller mindre gravid av å gå og tolke alle mulige symptomer...

Skrevet

5dager etter ja, leter ikke etter symptomer. har bare vondt å ville hørre. ikke kjempe vondt.

Skrevet

Vel, det er ingen i denne verden som kan gi deg et ordentlig svar på dette. Alt blir bare spekulasjoner.

Så som sagt - jeg tror det er mye bedre bruk av energi å vente til du kan teste deg. Alt annet blir bare tøys.

Lykke til!

Skrevet

Kan godt være at du er gravid! Kroppene våre reagerer ikke likt så du kan merke en gravidtet ganske tidlig. Ikke gi opp håpet :-) Lykke til :-)

Skrevet

Uff ja disse tegnene... jeg hadde el for en uke siden, og har sikkert måttet tisse tre ganger mere om dagen i to dager nå.. he he .., jeg mener å huske at dette er et tegn men er drøyt tidlig ennå da :D Er bare i pp1 ennå og har overhodet ingen forhåpninger om at det har klaffa allerede...

Nei, vi får bare prøve å overse disse "tegnene" å vente... Sist kjente jeg ulike "tegn" før annenhver mens omtrent i et år,men da jeg faktisk ble gravid merket jeg ingenting til de... :)

Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...