Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Og søkte i august...har ringt NAV som sier at det skal komme - men hva mener de at jeg skal gjøre i mellomtiden? det er ganske mye penger for meg - som vi trenger!! Noen flere i Oslo som heller ikke har fått??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 har du fått brev om at de har mottat søknaden din? eller at den er invilget? om ikke ville jeg ringt å mast etter vedtaket. har du fått vedtaket kommer nok pengene 20 okt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Ja- har fått brev om at de har mottat søknaden. På NAV sier de at der har mye å gjøre.......MÅ ha de pengene snart. Er jo 2 måneder uten disse pengene...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 men da tar det nok ikke lang tid før du får svar skal du se forhåpentligvis får du pengene dine den 20
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Er det ikke bedre at nesten de 25000 som står uten uføretrygd fordi nav ikke klarer og behandle sakene får sine penger før du begynner og klage på at stønad til barnetilsyn ikke er på konto?? Er jo ikke Nav sitt problem at du har satt barn til denne verden, de regner jo med at folk har økonomi til og føde sine barn!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 nei det er ikke nav sitt problem at hi har barn. eller at en fyr er ufør. men det er dems oppgave og gi ut de stønadene som klienten har krav på. og de kan ikke si "nå stopper vi og behandle de og de sakene fordi andre stønader er viktigere". det hadde jo vært katastrofalt. først inn, først ut, er jo det eneste logiske
Noah 08. Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Har heller ikke fått enda...fikk brev om at de hadde mottatt søknaden 20 aug. stresser ikke med d heller,når man får pengene blir de jo etterbetalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå