Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det er forskjell på en 5kant og en 6kant?? HA HA HA!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Kniver som ikke er skarpe, kallest sløve, ikke dumme.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hahaha, jeg ventet på et slikt innlegg, slik at jeg slapp å skrive det selv. Hun prøver iallefall da
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 ha ha ha ha, snakker om altså! Passe blåst!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Hva har jeg gått glipp av? Intern moro det her? Heter jo skarpeste kniven i skuffen...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 holdt på å le meg sønder og sammen. Trist å si, men det er flere av jentene der som ikke klarer å vise hvor flotte unge mødre kan være! Der er det langt mellom hjernecellene på deltakerne!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 hahahahahaha! Sambo (som også hørte den "skarpe" uttalelsen) knakk sammen i latter, og lo så tårene trilla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå