Gå til innhold

Hadde termin på søndag og begynner å bli utålmodig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det ikke skje noe snart da??????

Flere som ikke ble påvirket av fullmånen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. termin på mandag, men ikke en shitt som skjer her vertfall!! er ganske så lei nå.. Fullmånen hadde ikke noe påvirkning på meg vertfall! Har hatt mer kynnere enn til vanlig i dag da, men ikke noe mer enn det.. :(

Skrevet

jeg hadde termin på lørdagen men akk neii ikke noen baby på oss enda....frustrerende...vi får prøve å holde ut de siste dagene...lykke til:) jeg satser uansett på å føde inatt eller imorgen.

Skrevet

Er 7 dager over termin....Kjipt!!! Venta å gå et par dager over men ikke så lenge....Håper på igangsetting imorgen... *håper-håper*

Skrevet

4 dager etter fastsatt termin. Ord. ul-termin var mandag. Da jeg var hos jm i går (fikk 4. time med m.akupunktur) var det åpning på 1 fingerbredde og hodet er nok festet!!!

Nå skal jeg prøver å trigge noen punkter (akupressur) for å få fart på sakene kan kanskje hjelpe? Det er 3 hovedpunkter som kan frembringe fødsel: oppe i ganen rett bak tennene, fire fingerbredder ovenfor ankelen på indre side, og mellom tommelen og pekefingeren.

Jeg håper jeg slipper å bli satt igang på sykehuset, vil at kroppen skal klare dette selv!!!!

PS En liten en, fødte du også barn nov.-07 + forestående fødsel nå i oktober? Hvis det stemmer ut i fra nicket ditt, så er det identisk med oss. Jeg fødte vår datter 17. nov. 2007! Pussig!!

Skrevet

Er 3 dager over termin nå. Legen bestilte overtidstime til meg i går med resultat kontroll den 16 og igangsetting den 17 dersom det ikke skjer noe før den tid. Det føles uendelig lenge til, men det er jo bare 1,5 uker så om snuppa fortsetter å holde seg fast inni der så har vi ihvertfall en dato å forholde oss til. I dag skal jeg derimot få akup.i triggerpunktene samt stripping av jordmor så det er jo lov å håpe at det setter fart på ting :-)

Skrevet

"godt" å se det er flere. Det er jo så kjedelig å gå over termin...

I morges var det bittelitt blod på papiret når jeg hadde tisset, men ingen slimpropp eller noe. Håper på at en gåtur i butikken kan hjelpe. Jeg skal definitivt teste de akupressur punktene, det er jo best om kroppen setter i gang selv.

Ellers har jeg hørt at St.Olav setter i gang fødsel etter 1 uke? Stemmer det? For det er der jeg skal føde.

Anne-mor: joda det stemmer det. Fikk en gutt november 2007 og venter gutt nr to med termin på søndagen som var. Hadde samme nicket den gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...