Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg og bf er ikke sammen lenger.. Vi skulle liksom prøve på igjen,men det funka ikke helt. Han har litt prob. med alkohol og har også vært borti stoff. Han vil ikke innrømme dette selv. Jeg kan selvfølgelig ikke innrømme hans problemer,han må nesten se det selv for å gjøre noe med det. Har i grunn bare bestemt meg for å kutte han ut som noe mer enn en venn.Men vet ikke om jeg klarer! det har vært mange nedturer i vårt forhold,og det skal vel mye til for å bygge det opp igjen.Og ikke minst tilliten til hverandre. Det som gnager meg veldig er måten jeg flytta på. Jeg truet han lenge,og til slutt flytta jeg på dagen! han ble veldig sjokka tror jeg.. Trodde vel egentlig at jeg hadde kommet over han,men vet ikke likevel..VIl så gjerne vi skal være en familie,men er det det jeg ønsker mest?? ikke vet jeg...i så fall er det helt feil.Vi skal jo være sammen fordi vi er gla i hverandre og vil dette her. Jeg føler meg så utrolig rådvill,og vet ikke hva jeg skal gjøre! en annen ting som plager meg er at jeg ikke har vært så snill mot han heller...har vel kanskje vært flørtete mot andre menn på fester/ut på byen osv...og han vet vel delvis om dette. Så i bunn og grunn har vi ikke vært snille mot hverandre. Men problemer med alkohol er ikke noe som bare forsvinner av seg selv...og vil det noen gang bli bedre for oss?? En annen ting er at jeg føler det er "enklest" å bli sammen med han igjen fordi vi kjenner hverandre så godt...Jeg klarer ikke å se for meg at jeg finner meg en ny mann,og skal stifte familie med en ny mann.Men er det bare fordi jeg ikke er helt over eksen ennå??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Tror du innerst inne at han klarer å kutte ut alkoholen? Vær så snill og ikke la et barn vokse opp i et hjem hvor alkoholen er fremtredende. Ta imot et godt råd fra en i samme båt, kutt han ut, både som venn og kjæreste. Det virker som du fremdeles er glad i mannen og du kommer ikke videre i livet før du får han ut av livet ditt. Eneste kontakten du skal ha med han er ang. det praktiske med hensyn til at dere har et felles barn. Jeg lover deg at du kommer før eller senere til å treffe en ny mann, men det er lite sansynlig at du treffer han før du får eksen ut av hodet og hjertet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå