Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Venninna mi og mannen hennes ble gravide en måned etter at de ble sammen, noe som ikke var planlagt. De valgte å satse for fullt, og giftet seg og hele pakka. Nå er barnet snart to år, og forholdet går ikke bra. Venninna mi har seg betrodd seg til meg om hvordan ting egentlig er, men ute blant folk later de som om alt er fint, nusser hverandre, osv.. De har bestemt seg for å fortsette å bo sammen og å være gift, for de tror det er til det beste for barnet deres.( Jeg er kanskje ikke så sikker på det, men holder meningene mine for meg selv til jeg evt. blir spurt direkte om det.) Venninna mi sir tilogmed at det er greit for henne om han får seg en kjæreste sånn i skjul. De er begge unge; han 33 og hun 28. Jeg tror noe av grunnen til at de velger dette er at de føler de vil tape ansikt om det viser seg at "alle" hadde rett i at ting skjedde for fort med forholdet, og at de er litt redde for hvordan de vil få det om de bryter med hverandre. Hva tror dere om en slik ordning? Og er det flere der ute som lever i et "falsk forhold"?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Den som lurer alle rundt seg, lurer i størst grad seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå