Gå til innhold

Noen her som stryker sengetøyet sitt....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør vanligvis ikke det, men gjorde det her om dagen til ære for mannen min, som savnet luksuriøst og glatt sengetøy etter en deilig ferie vi hadde nylig....

Han elsket det selvfølgelig, haha, og nå klarer jeg jo ikke å slutte:-DDD

innser selvfølgelig at det er en latterlig ting å bruke dyrebar tid på, - for ikke si veldig svigermoraktig -

,- men det var viiiiiiirkelig deilig å legge seg i...........:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg stryker ikke:)

Skrevet

Oi oi oi , knaskje jeg skal teste det ut. Ikke latterli å bruke tid på å gjøre noe behagelkig for en selv:)

Skrevet

Nei, stryker minst mulig :P

Skrevet

Jupp..jeg stryker som regel..hehe

Det tar så mye mindre plass i skapet hvis det er stryki:)

Skrevet

Jeg har "julesengesett" som jeg har på i desember (bare før noen tror jeg er dødstacky nå så er det bare enkelt hvitt med "strektegningshjerter" på ene sida og tynne, tynne striper på andre sida) og det har jeg pleid å stryke. Ellers stryker jeg bare om jeg får et innfall. Men har man først strøket det en gang, så holder det seg littegrann glattere et par vask syns jeg, så trenger ikke stryke hver gang nødvendigvis. Syns også det er absolutt mye deiligere å legge seg i rent, nystrøket sengetøy, hehe. Hadde jeg vært hjemmeværende uten barn (hehe) så hadde jeg alltid gjort det. Dvs - kommer nok aldri til å gjøre det, utenom sånn dann og vann.

Skrevet

Nei gjør ikke det, men lurer på å begynne med det faktisk. Irriterer meg hver gang jeg skal legge de inn i skapet...når de er stryki må det bli mye lettere å legge de sammen + at de faktisk vil ta mindre plass i skapet...Har ikke tenkt på at det er så stor forskjell å sove i det...hehe;)

Skrevet

Jeg stryker sengetøy:-))) Takler ikke hvis sengetøyet er krøllete.. Synes det går unna i en sving jeg, he he. Stryker når sengetøyet er nesten tørt.

Skrevet

Wow, så det finnes faktisk jenter som stryker sengetøy:-D

Kanskje jeg kan få et par stryketips, da ? ;-) Det tar jo så ugudelig lang tid å få det glatt!!! ............................:-D

Skrevet

jeg flyttet hjemme i fra for 10 år siden. da kjøpte jeg mitt første strykejern. det har blitt brukt 4 ganger til å stryke på navnelapper. ellers er det ubrukt :D

Skrevet

yaddaline påstår du at sengesett med julenisser og snemenn er dødstacky? for i tilfellet utfordrer jeg til kamp

Skrevet

Nei, har heldigvis bedre ting å fylle tiden med!!

Skrevet

Hehe ... nei det hadde det aldri falt meg inn å kaste bort tiden på.

Klarer å få det mer enn koselig nok i senga uten å måtte stryke sengetøyet først ;-)

Skrevet

Før jeg fikk barn strøk jeg faktisk sengetøyet ganske ofte.

Hmm deilig å legge seg i nystrøket sengetøy. Kanskje jeg må begynne med det igjen?

Skrevet

Har strykepresse,men jeg stryker ikke sengetøyet likevel...

men alt annet blir stryke med en gang det er vasket...men den er ikke så veldig i bruk..hehe..

Skrevet

Ja stryker alltid sengetoeyet vaart ja. Pluss alle tskjorter og gensre til mannen, megselv og soennen vaar..

Skrevet

Nei, jeg lager meg ikke unødvendig arbeid!;-)

Skrevet

to ganger. rett før termin med snuppa. sånn at det skulle vere pent på senga... men bare hennes.... og en annen gang vårt. tar mye mindre plass i skapet og er deilig å legge seg i, men MYE arbeid.

Skrevet

Tror nok sengetøyet er det absolutt siste jeg kommer til å stryke.

Da sløser jeg heller bort tiden her på Dib :o)

Skrevet

Strøk sengetøyet før, da jeg hadde lite skapplass. Nå som jeg har mye skapplass gidder jeg ikke...

Skrevet

Gjorde det en gang og merket ikke den store forskjellen, og det tok veldig lang tid. Det viktigste for meg er at det er av det rette stoffet og at det blir byttet ofte, minst en gang i uka. Tørketrommelen gjør det mykt nok.

Skrevet

Ja, med ett par runder i halmen. Da er det stritt og fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...