Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bruker smokk og bleie...

trur det var godt a mor dro på ferie ei uke der ja.. hehe

(nå blir jeg vel skutt her da men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er en spesiell grunn til at han bruker bleie da, men jo, om det bare er fordi ingen har øvd med ham før så er jeg veldig enig med deg!

Gutten er jo skolegutt nå, håper virkelig ikke noen klassekamerater får se dette=(

Skrevet

Åh herregud.... hvis ikke det er en annen medisinks grunn til det da? Jeg har ikke sett programmet før.

Skrevet

Da kan vi bli skutt sammen...

Bleie er nå en ting..kanskje han er litt sengevæter eller no? Eller er det kommet fram at han bruker det hele dagen?

Men smokk? Der går grensa mi altså:)

Skrevet

Nå er det ganske mange gutter som ikke klarer å bli tørre om natta av medisinske grunner, men smokk kan ikke forsvares:)

Skrevet

Samme tanke slo meg med en gang, men så tenkte jeg at han kan jo være sengevæter liksom..

Men smokken er jeg enig i, den skulle vært borte for lenge siden mener nå jeg da men..

Skrevet

vet ikke om han brukte bleie bare på natta jeg men. smokk finnes det vel ingen medisinsk grunn til å bruke når man er så stor? ;)

Skrevet

Det er ikke gutten det er noe rart med, han kan sikkert ikke noe for at han må sove med bleier på seg enda. Det er faktisk ikke slik at all klarer å være tørre i 6-7-8 års alderen eller enda eldre for den saks skyld.

Men foreldrene burde nok ha vært litt mer forsiktige her ja, og tv selskapet har også et ansvar syns jeg, er det virkelig nødendig å vise gutten løpende rundt i bare bleia?

Skrevet

Huff, skjønner ikke at ikke TV-selskapene tenker på BARNS personvern i slike reality-shows. Foreldrene har jo valgt å være med..

Synes også det er patetisk med menn som holder på å forgå av savn når kona er borte ei uke.. Måte på liksom. Følger ikke med på serien, men det gjør mannen!! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...