¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Erfaringer ? Ser at man kan få virkelig billige sko der, iallefall når de er på tilbud, noe de til stadig er.
CaMaChMa Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Har kjøpt masse der. De siste 4 årene har jeg kjøpt sko der til hele familien. Veldig fornøyd med priser og kundebehandling:) Har kjøpt masse Gore-Tex jakker og SoftShell jakker, til en mye rimeligere penge enn her i Norge. En gang fikk jeg tilsendt vintersko til min nevø, og da jeg åpnet esken, var det kun 1 sko i esken. Skrev en mail om hva problemet var, og etter 4(!!!!!) dager hadde jeg en ny eske med 2 sko. Skulle ikk levere tilbake den ene jeg hadde fått. Fikk heller ingen utgift på ekstrasendingen de måtte ha. Jeg digger SierraTradingPost:) Fikk en pakke med barnas vintersko for 2 uker siden. Det var den lengste leveringstiden jeg har opplevd med de.....6dager!
flypapir Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har handlet der og har bare positive ting og si
Himmel og hav Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har ingenting å utsette på dem. Har riktignok handlet der bare en gang, men alt var som det skulle.
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Godt å vite, kikket på den nettsiden og lurt på å handle der flere ganger. Men hvordan finner dere ut av størrelser og slikt? Prøver dere tilsvarende merke i Norge først? Tar dere sjansen?
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Så gøy å høre! Syns du det blir mye rimeligere når du iberegner moms og toll ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå