Spent!!:) Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Skal på harrytur til svinesund om et par dager og lurte på om det er billigere vintersko til mini der??! noen som vet?
digger Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Da ville jeg prøvd å få tak i Kavat sine:-)
Spent!!:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Oi...det hadde jeg ikke hørt om! Vet du om det er noen nettside jeg kan se de på??
digger Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, sjekk www.kavat.se Synes de virker så bra da de også har ullfor noe ingen av tilsvarende sko i Norge har som jeg har kommet over hvertfall
lego Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Tror ikke du finner Kavat på Svinesund, men jeg skal ikke være veldig påståelig altså. JEg kjøpte Viking GoreTex vinterstøvler til 599,- svenske... der til mini min...
Spent!!:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 kavat-sia fungerte ikke den gitt! men skal merke meg navnet så får vi se:) ja tenkte litt på de Viking GoreTex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå