Gå til innhold

Ble plutselig litt redd nå jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har solgt en mobiltelefon til en mann på Finn.no og nå har det seg slik at jeg har avtalt å møte han i et skogholt i kveld klokken 22.00.

Han var veldig ivrig på at vi måtte møtes akkurat der. Og nå ble jeg plutselig litt bekymret og vet ikke helt om jeg tør..

Vet ikke hva jeg skal gjøre for han hadde ikke mulighet (sa han) til å treffe meg ved bensinstasjonen som ligger lenger bort. :(

Skal jeg tørre å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he unskyld at jeg ler, men er du seriøs nå eller?

Altså: Ja jeg vil kjøpe den tlf du skal selge hvis du kan møte meg i skauen når det er mørkt så ingen ser oss?

Seriøst (hvis han mener det seriøst) jeg hadde ikke møtt opp der nei.

Skrevet

Hvis dette faktisk ikke er tull, så NEI??!??!! Er du ikke riktig klok?

Skrevet

ring han nå å si du ikke har mulighet til å komme men du sender med telefonen via en kompis. se om den mannen kan komme da..

det skal ikke gjøre noe for han hvem som kommer med telefonen.

IKKE dra sier jeg bare.. synes det er lite smart gjort

Skrevet

Tro meg det er seriøst, ja jeg er sikkert naiv (!) men jeg gikk med på den avtalen i dag morrest da jeg solgte mobiltelefonen.

Ble plutselig bekymret nå som det ble mørkt ute. Jeg er ikke noe pyse til "vanlig" men nå ble jeg det. :(

Tror likevel jeg tar sjangsen og møter han der. De aller fleste menn er vel snille vil jeg tro

Skrevet

Er DU riktig klok som vurderer å møte en fremmed mann i skogen sent på kvelden da?!?!?!?

Skrevet

Kanskje jeg ikke drar likevel da. Men jeg liker ikke å bryte avtaler og annonsen har jeg også fjernet :(

HI

Skrevet

er du IKKE riktig klok mente jeg.

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke liker å bryte avtaler, men jeg hadde virkelig ikke turt det. Kanskje det hadde gått bra kanskje ikke. Skulle jeg gjort det hadde jeg hvertfall tatt med meg noen.

Skrevet

Ta med deg en venn eller to. :o) Eller legg ut annonsen på nytt - det er ikke normalt å møte en kjøper i skauen. ;o)

Skrevet

Ta med deg en venninne eller 2, samt ha mobiltelefonen du evnt bruker på høytalerfunksjon til noen du kjenner godt slik at de evnt kan tilkalle politi om dette stemmer. Du må jo være gal som har avtalt og møte en mann i skogen etter mørkets frembrudd.

Hold oss nå oppdatert på hva som skjedde!

Skrevet

Dette må være tull. Hvis ikke må du være temmelig lysten på å oppleve noe forferdelig i livet ditt for du kan aldri vite hva slags mannfolk det er som absolutt må møte deg i mørket i en skogholt unna folk? Hallo ringer det ikke en bjelle?? Hvis du velger å gå så ikke kom å skyld på folk hvis du ender opp voldtatt drept ja you name it. Lykke til

Skrevet

Dette tror jeg ikke et sek. på, hehe.

Skrevet

Nei, men hvis du har lyst på et hardt knull så kan du vel gå....

Skrevet

Du må ikke dra! Leste en artikkel om dette for en stund siden. Det er visst mange svindlere som opererer på finn.no. Det avtaler med selger å møtes på et avsideliggende sted for så å rane/slå ned vedkommende!

Jeg anbefaler deg derfor på det sterkeste å bli hjemme!.

Skrevet

Hvis dette stemmer håper jeg du virkelig har kommet på bedre tanker!

Slå på hjernen din og se tegnene til denne mannen!

Krev at han møter deg på bensinstasjonen eller så selger du den til noen andre!!

Skrevet

Du er herved kåret til dagens

A T T E N T I O N W H O R E !!!!!!!!!!

Gratulerer!!

Skrevet

Signerer denne!

Gud for et teit innlegg. Kun for å få oppmerksom! Get yourself a life HI!!!

Skrevet

Jeg turte ikke å dra å møte han. Og det er første gangen jeg har følt meg redd for å dra noen steder, uff..!

Fikk en sånn ekkel følelse...Det er jo sikkert ikke noe men man vet som sagt aldri. :(

Ja jeg er naiv, til og med litt dum av og til, som noen her antydet... :/ Men jeg kommer ikke til å selge han telefonen så fremt han ikke møter meg et annet sted.

Takk til dere som svarte meg.

Skrevet

Nå har oppmerksomhetshora fått sitt og går og legger seg.

Hvordan føles det å være så ensom og venneløs?

Skrevet

"Nei, men hvis du har lyst på et hardt knull så kan du vel gå...."

HAHAHA

Huff, du kan ikke være seriøs hi, men stygt å le om du er det. Om du virkelig mente at du skulle møte en vilt fremmed mann ute i en mørk skau, så bør du kanskje bli litt mindre naiv. Men bra at du ikke dro da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...