Gå til innhold

håravfall hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Har blitt veldigggggggggg tynn i håret de siste årene. blir jeg skallet etter fødsel tro? er så tynn i håret at hodebunnen synes:( har mistet 3/4 av håret de siste 4 årene.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håret mitt er den tingen jeg har vært mest fornøyd med, med meg selv...nå som jeg er gravid mister jeg også masse hår, og det gir meg litt panikk...Jeg var hos jordmor på mandag, og da nevnte jeg dette for henne. Hun sa det er midlertidig og at det pleier å bli bedre en stund etter at barnet er født...hvis det er en trøst...?

 

Jeg håper i allefall hun har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet MYE hår frem til ca uke 25...da stoppet det helt opp.Ganske normalt pga hormonforandringene sier de.

Men kjøp deg noen skikkelige B-vitamin på apotek:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

har litt peiling på hår,da jeg har vært borti frisøryrket noen år...å bli veldig tynn å håret er faktisk ikke så uvanlig som mange tror,og der finnes mange ting å prøve..Først og fremst så vil jeg lufte for deg at en tur til lege ikke er så dumt,for å høre hva legen sier,for 3/4 av håret er jo endel..mer enn du ønsker hvertfall!!Du kan ha stor mangel på endel verdier og vitaminer i kroppen,så få tatt noen blodprøver hvertfall!!

Kosttilskudd kan absolutt hjelpe,så ta deg en tur til en helsekost å forklar problemet,så hjelper de deg!

Ellers kan du gå til en frisør,og spørre etter noen Kerastase produkter for håravfall,jeg mener det er hvit flaske m/grått på..der finnes shampo,balsam og spesielle kurer..de koster endel ja,men hvis de virker så er det absolutt verdt pengene!! Der finnes nok andre enn det merket hos en frisør,men det er den jeg vet har virket på kjente&ukjente...

Prøv hvertfall noen av disse tipsene,de er absolutt verdt det!!

husk,du er ikke alene..det er et vanlig problem,og det er mange som tar en del extension etterhvert som de har fått litt mer hår,og vips,så er du like fin som alltid ;)

Lykke til!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...