Gå til innhold

FOSTERLYD, GUTT ELLER JENTE? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 uker på vei med barn nr to. Sist svangerskap lå fosterlyden på 120 på hver kontroll. Som resulterte i en herli gutt:) Gangen her ligger fosterlyden på 150, kan det tyde på annet kjønn?

Noen med erfaring fra tidligere? :)

Magefølelsen min si gutt da!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fosterlyden her ligger på 140 i uke 20, og i magen ligger det en gutt :)

Spennende å se hva du får da =)

Skrevet

fosterlyden her ligger på 152 da jeg sjekka i forrige uke.. er nå 19+5, og ul igår viste en litne gutt:)

jenta mi lå på 150tallet hun og da hun lå i magen..så jeg hadde ikke stolt på akkurat det:)

jeg har to helt forskjellige svangerskap da, så hadde heller holdt en knapp på dine egne symptomer, og veid de opp mot hverandre:)

Skrevet

Det tror jeg. Har snakket med to spesialister som avviste hjertelydteorien som myte. De sa at de stort sett går etter den teorien.Jeg har to gutter og med dem lå hj.lyden på 132-135. Denen gang venter jeg jente og det laveste hjertelyden har vært på er 149. Spesialisten på sykehuset sa: Ja dette er en typisk jentelyd. Det kan variere fra gang til gang men hvis vi tar et gjsnitt så vil dette være en sterk indikasjon. Det vil alltid være noen som sier; Dette stemte ikke på meg. Men det er regelen som selvfølgelig har unntak. Jeg tror du får jente hvis hjertelyden fortsatt holder seg høy

Skrevet

Fosterlyden lå på 149, å jeg går med gutt i magen:) Så jeg veit ikke helt hvor mye det stemmer, men er jo morsom å høre om det er noen det stemmer på:)

Skrevet

Fosterlyd på 160, men vet ennå ikke om det er gutt eller jente :) UL på mandag.

Skrevet

Samme her!! Mulig det er oppspinn, men JM sa det var gjennomsnittlig høyere fosterlyd hos jenter, Men spiller ingen rolle!!! Arti å fundere likevell. :)

Skrevet

Som en annen sier; enhver lege/gynekolog kan bekrefte at dette bare er oppspinn.

Selv har jeg både en gutt og en jente i magen, og de ligger på eksakt samme frekvens hele tiden.

Skrevet

foriegang var den på 150-160,,,gutt

denne gangen har jeg ikke sjekka ena så blir spennende å se om den er lik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...