Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Leker de med andre barn på dems egen alder ofte? jeg har en sønn på 11 mndr, jeg kjenner ingen som har barn under 4 år. Så han får ikke vært sosial med barn på sin egen alder. Er så kjipt det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Vi har en gutt på snart 8mnd, vi er ofte i åpen barnehage (1-2g uka) nå har han en storebror på snart 2,5 år også da men, han er i barnehagen. Så hvis det finnes en åpen barnehage i nærheten vil jeg anbefale dere å gå der.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, veldig sjelden. Hun har en søster på snart to og et halvt da.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hun her blir 8 uker om 2 dager, så nei, hun leker lite med andre barn sånn sett ;-) Hun har 3 eldre søsken da, så er vandt med barn rundt seg, men de er jo eldre enn henne. Ellers så har jeg alltid prøvd å være med på ting med andre som har omtrent gjevnaldrende barn (+/- noen mnd) fordi jeg tror det er bra for dem å se barn på sin egen alder selv om de ikke samleker på den alderen. Min eldste "lekte" med en gjevnaldrende 3-4 dager i uken fra han var 3-4 mnd av og til de begynte i bhg, men det var fordi moren og jeg var (er) venninner og bodde like ved hverandre da :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Nå er min 2 år da.. men ble lite sosialt med andre barn da han var under 1 år.. fordi jeg ikke har noen venner her med barn på hans alder osv.. eneste at han i blant så søskenbarnet sitt som er et år eldre.. Nå går han i barnehage da og er veldig glad i andre barn, men ser at han enkelte dager leker alene når jeg skal hente ham.. de har jo ikke like stort behov for sånt når de er små, er flinke å leke selv eller med voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå