Gå til innhold

Dere med små barn under året.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker de med andre barn på dems egen alder ofte? jeg har en sønn på 11 mndr, jeg kjenner ingen som har barn under 4 år. Så han får ikke vært sosial med barn på sin egen alder. Er så kjipt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en gutt på snart 8mnd, vi er ofte i åpen barnehage (1-2g uka) nå har han en storebror på snart 2,5 år også da men, han er i barnehagen.

Så hvis det finnes en åpen barnehage i nærheten vil jeg anbefale dere å gå der.

Skrevet

Nei, veldig sjelden. Hun har en søster på snart to og et halvt da.

Skrevet

Hun her blir 8 uker om 2 dager, så nei, hun leker lite med andre barn sånn sett ;-) Hun har 3 eldre søsken da, så er vandt med barn rundt seg, men de er jo eldre enn henne. Ellers så har jeg alltid prøvd å være med på ting med andre som har omtrent gjevnaldrende barn (+/- noen mnd) fordi jeg tror det er bra for dem å se barn på sin egen alder selv om de ikke samleker på den alderen. Min eldste "lekte" med en gjevnaldrende 3-4 dager i uken fra han var 3-4 mnd av og til de begynte i bhg, men det var fordi moren og jeg var (er) venninner og bodde like ved hverandre da :-)

Skrevet

Nå er min 2 år da.. men ble lite sosialt med andre barn da han var under 1 år.. fordi jeg ikke har noen venner her med barn på hans alder osv.. eneste at han i blant så søskenbarnet sitt som er et år eldre..

Nå går han i barnehage da og er veldig glad i andre barn, men ser at han enkelte dager leker alene når jeg skal hente ham.. de har jo ikke like stort behov for sånt når de er små, er flinke å leke selv eller med voksne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...