AO3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 HVOR skulle vi få tak i en ekstra koseklut til vår lille knert, som kun godtar én eneste type koseklut - en fra teddykompaniet vi ikke kunne finne noe sted? Hvis kosekluten forsvinner, har vi med et lite Hiroshima å gjøre ved leggetid! ... annet enn på internett. Etter et langt og intenst søk, er nå én bestilt fra amazon.co.uk, og én fra en nettbutikk i USA. En hjemme, en i barnehagen, og en ekstra. Internettshopping er fantastisk, altså! Det verste er at det koster ikke mer - inkludert porto! - enn å kjøpe det i butikken hjemme...
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke tilfeldigvis en giraff eller tiger vel?? Vi har sånne hjemme... KRISE om de skulle forsvinne...
AO3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, tiger og giraff fant jeg overalt, på masse norske nettsider, så den burde du ikke ha problemer med å kjøpe. Musa, derimot, fant jeg ikke noe sted! Jeg forsøkte å kjøpe en ku, men den er uaktuell... Blir bare skriking...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Det er slikt man får bortskjemte drittunger av, ja.
AO3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 ... og du hadde aldri en bamse eller lignende du bare *måtte* ha da du var liten, anonym 10:07?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 anonym 10:07 fisker etter bråk. Lat som om hun er 2 år og overse uønsket adferd, ikke gi oppmerksomhet, da blir det bare verre vet dere
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er enig med den kritiske anonyme over. En ting er at det er koselig med en fast teddy eller koseting, men tror det er like mye inni hodet på foreldrene. Det går an å ha stabilitet i gode leggerutiner og lese en bok/synge en sang uten at det må komme fra en sutteklut
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 vi hadde aldri bare en spesiell klut eller bamse til barna når de var små, så de ble aldri knyttet til en spesiell ting. f. eks så var han glad i en ole brum bamse, en tigergutt og en nasse nøff bamse. av opg til sov han med en og noen ganger alle. ble aldri krise om det manglet noen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror det vanligvis er sånn at det er foreldrene som legger opp til at det blir krise. Ungene merker at foreldrene hausser det opp.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 skjønner godt at det ble krise. Husker godt hvis min bamse kom bort da jeg var liten, da var helvete løs. Med den erfaringen så skal vi alltid ha en ekstra makan kosebame når nurket vårt kommer. Hvis han blir som sin mor da, avhengig av kosedyr. Til deg over her, har du glemt hvordan det var å være barn? Mine foreldre gjorde det de kunne for å hause det ned, hvis min bamse ble borte. Synd da, men du får sove uten. sa pappa de gangene det skjedde. Men soving var uaktuelt for min del, raserte det jeg kom over, helt til jeg fant den ett eller annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå