2 prinser:) Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hvor langt på vei var dere da folk rudt dere fikk vite at dere ventet baby??
2010 Mammaen Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Har ikke fortalt det enda er i uke 8 nå :-) Koser meg med vår egen lille hemmelighet, Jeg vil ikke fortelle det til noen enda, mens mannen nesten ikke kan vente med å rope det ut! Spørs om jeg må til pers i helgen fordi jeg skal ha mine foreldre på besøk, og med dem her 24/7 med min trøtthet og ingen vindrikking kan det kanskje ikke skjules lengre? Hva med deg da?
2 prinser:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 da kan de nok bli vanskelig å holde på hemmeligheten:) men har du vert til legen for kontroll? er i uke 7 nå...men ikke fortalt de til andre enn min gode veninne og sambo selfølgelig:) men han mener vi skal vente til etter legesjekk i neste uke!!
2010 Mammaen Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har vært hos legen, men hun kontrollerte ikke noe så det er jo ikke mer sikkert av den grunn. Tenker jeg skal til ultralyd om et par ukers tid for å se at alt ser bra ut før jeg begynner å fortelle det til folk når jeg har passert uke 12 (vil holde det lengst mulig, men får se hvor lenge det går). Så dere skal si det etter neste uker da? Spennende!
Mamalari Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Siden jeg har så nært forhold til min mor og fordi jeg har vært flere turere på sykehuset(pga ekstra oppfølging), har det vært vanskelig for meg å 'lyve'/skjule dette. Derfor vet familien min (foreldre og søsken)det allerede. Er nå 7+4. Var ca 6uker på vei da de fikk vite det. Svigers vet ikke helt enda, vi skal fortelle det nå snart, siden mine foreldre vet det. Har et par venninner som også vet, men resten får vente. I mitt forrige svangerskap fikk min søster vite det da jeg testet positivt. Foreldrene mine fikk ikke vite det før jeg var 15uker på vei. Da fikk svigers vite det en litt før(ca uke 10). Venner fikk ikke vite det før besteforeldrene fikk vite. Ville nok egentlig holde det skjult litt lenger denne gangen også, men pga omstendighetene ble det litt vanskelig
Turtelduen Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Fortalte det til aller nærmest etter kontroll hos legen. Uke 10. Min mor, og 3 søstre. Svigermor fikk vite senere. Er i uke 16, fortsatt ikke nevnt det til alle. Men det er jo rimelig synlig, så mange tenker tanken sikkert. Men tør ikke spørre. Syns det er greit jeg. Orker ikke all maset rundt det ennå.
2 prinser:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 Ja tror nok at vi kommer til å si de i neste uke....da kommer pappa hjem etter noen mnd på sykehus,etter kreftbehandling og det skal vere familieselskap:) gleder oss til å fortelle det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå