Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 I det siste når jeg har vært på do og tisset så når jeg er ferdig så får jeg akkurat som stikking der nede og litt opp i magen, noen ganger om morgenen så føles det ut som jeg må konstant tisse, altså det stikker på en måte der nede og opp i magen på venstre side og det hjelper med en varm langt dysj. Jeg er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Urinveisinfeksjon, nyrebekkenbetennelse eller en kjønnssykdom. Lever en tisseprøve til fastlegen din i morgen og be han/hun sjekke den omgående, slik at du kan få antibiotika før du blir skikkelig sjuk og dårlig.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hi her. Trodde hviss det var urinveisinfeksjon så ville det svi mens man tisser, men kansje det er nyrebekkenbetennelse... Kjønnsykdom får man vel bare om man har hatt sex med noen? jeg har kunn hatt sex med sambo og han har ikke merket noe slikt på seg, og ingen av oss har hatt sex med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå