Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Verdens skjønneste tantunge heter det ;O)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Synes det er et nydelig navn. Ville ha kalt mitt barn det hadde det ikke vært for at en nær kamerat av mannen min heter det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Hiv og hoi, små pirater! ;-) Får assosiasjoner til Kjuttaviga - men liker det!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg liker det ikke. Vet ikke hvorfor, men syns ikke det klinger noe bra i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Ronny, Renè, Remi, Roger, Robin, Ruben. En oversikt over de 100 som sto høyest på politiets "ønskeliste" viste at ca 40 % hadde et slikt typisk R-navn (ca 15 år siden oppslaget i db el. vg men jeg husker det godt fortsatt)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, Ruben er et jalla R-navn. Ingen med høyere utdanning som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå