Gå til innhold

Hva syns du om navnet Ruben?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibelsk. Tenker på Benjamin.

Skrevet

Verdens skjønneste tantunge heter det ;O)

Skrevet

Skikkelig white trash name!

 

Skrevet

Alt er tydeligvis white trash

Skrevet

Synes det er et nydelig navn. Ville ha kalt mitt barn det hadde det ikke vært for at en nær kamerat av mannen min heter det.

Skrevet

Hiv og hoi, små pirater! ;-)

Får assosiasjoner til Kjuttaviga - men liker det!

Skrevet

Jeg liker det ikke. Vet ikke hvorfor, men syns ikke det klinger noe bra i det hele tatt.

Skrevet

Ronny, Renè, Remi, Roger, Robin, Ruben.

En oversikt over de 100 som sto høyest på politiets "ønskeliste" viste at ca 40 % hadde et slikt typisk R-navn (ca 15 år siden oppslaget i db el. vg men jeg husker det godt fortsatt)

Skrevet

Ja, Ruben er et jalla R-navn. Ingen med høyere utdanning som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...