Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hjelp jeg blør en uke etter eggløsning. Har hatt brunlig utflod siden i går- nå litt friskt blod. Hadde eggløsning forrige lørdag og søndag. Sex forrige onsdag. Er dette mensen? Har ikke hatt mens på over 2 år da jeg har vært gravid og ammet!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 kan ikke svare deg desverre men jeg har et spørsmål til deg da, hehe... -kan man ikke få mensen når man ammer? det viste jeg ikke ---
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Uff da- hadde håpet festeblødning! Har skikelig nedpress i tillegg midt mellom eggstokkene. Får vel bare forvente at tante rød er tilbake da! Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Amming er prevantivt til en viss grad og du vil ikke ha eggløsning så lenge du nattammer mye. Jeg nattammet mye og det har nå gått et år siden fødsel. Dette skjedde med nummer 1 også. Hadde min første eggløsning sist helg etter ammeslutt så nå er vel alt i gang igjen vil jeg tro! Dette er imidlertid veldig individuelt fra kvinne til kvinne og noen får mensen tilbake raskere enn andre. HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Mensen når man ammer er ingen problem! Amming er overhodet ingen prevansjon. Greit å vite hvis du tror det, mener jeg. Kan få seg en overraskelse da gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå