Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 enn han svigermor var gift med. Men både svigermor og svigerfar er død, så jeg kan ikke spørre dem. I dag snakket jeg med den eldste søsteren hans, og hun bekreftet mistanken min. Dvs hun bekreftet at hun tror det samme. Hun er mange år eldre enn han, og husker alt som skjedde rundt graviditeten til moren. Mannen han tror er faren, var nemlig i utlandet 9 mnd før han ble født, og trodde selv at det ikke var han som var faren på den tiden, og at det var stor ståhei den gangen svigermor var gravid. Han nektet for at det gikk an, og desssuten ligner han ikke hverken svigermor eller svigerfar, som også er død, men jeg har sett bilder av han. Det går ikke an å bli mer ulik. Mannen min er mørk i huden, har veldig markerte trekk og ligner ikke på søsknene sine i det hele tatt. Faren hans ble gift med en ny dame etter at foreldrene hans ble skilt, og han ligner heller ikke på dem. Jeg synes dette er litt trist å ha i tankene.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det går jo an å få tatt en dna-test av ham og søsteren for å finne ut om de har samme far?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Eldste søsteren har en annen far. Og de han har med kone nummer to bor ca 70 mil unna oss, og har ingen kontakt med oss. Men det er jo en mulighet å ta dna av dem, så slipper han å lure. Men han tror selv han er faren. Jeg tror ikke han vil tro noe annet, fordi han var så glad i farmora og farfaren sin. Og hvis faren ikke er faren, er jo ikke de farmor og farfar heller. Så jeg tror egentlig ikke han vil vite sannheten pga dem og alle de gode barndomsminnene fra gården deres.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 men la mannen din tro at svigerfaren din er faren hans. det er jo sikkert han som har stillt opp hele veien-- hvis jeg egentli hadde en annen far så har ikke jeg ville visst om det!
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Men hvis det er den virkeligheten han vil forholde seg til, så er det vel egentlig ikke du har noe med å rote opp i hans familieforhold? Han er klar over mistanken, det bør holde, han må gjøre med den som han vil.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, han har aldri stilt opp, og var en dårlig mann generelt. Men jeg skal ikke snakke med han om det. Det var faktisk svigerrinnen min som snakket om det i dag, og ikke jeg. Jeg bare bekreftet at jeg hadde samme mistanke. Jeg klarer å la det ligge. Men det kan jo tenkes hans virkelige far lever, og siden begge svigerforeldrene mine er døde, har jo kanskje barna en bestefar et sted, som lever. Det hadde jo vært bra å visst helt sikkert for ungenes skyld. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå