Gå til innhold

hva hadde mannen din sagt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis han kom hjem fra jobb en dag og du hadde kjøpt ny sofa?

uten å si noe om det til han...

Solgt den/de gamle og kjøpt ny/brukt som passer bedre inn i stua?

Vi har jo i og for seg snakket om det tidligere, men aldri bestemt at vi skal gjøre det.

Men sitter å ser på finn nå og der har de en som er dritlekker....

Og hvis jeg får solgt de vi har nå til samme pris så går vi jo i 0,-

De vi har er ikke mer enn 2 år gamle, og er joegentlig ganske lekkre, men de tar altfor stor plass i stuen vår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL....

joda når dere får nytt hus så må han jo se det ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, sant nok :o)

Jeg spurte, og han sier "det spørs, kommer ann på økonomien. Men antageligvis det samme som du ville sagt om jeg kjøpte nytt stereoanlegg uten å si fra"... hehe

Skrevet

jaja, men hvis det går i null så har det jo ikke noe å si...

Bruker jo bare de pengene som vi selger den gamle for....

Men man må jo som regel kjøpe ny før man selger den gamle, ellers må vi sitte på gulvet...

Syns jeg ser oss... ;)

Skrevet

Han vil gjerne være med på å bestemme slike ting, så jeg hadde nok aldri kjøpt noe så stort som en sofa uten å snakke med ham. Men jeg tror ikke han hadde blitt sur.

Skrevet

Tror min hadde satt pris på å fått være med å plukke sofa siden det er et møbel han tross alt skal hvile på etter arbeid. ;-)

Skrevet

Ifølge gubbemann selv hadde hans først ytring vært:

"Hvor fikk du de pengene fra"?

Han hadde visst ikke blitt overbegeistret, og ville aller helst hatt noe han skulle sagt. Som han sier så tilbringer han jo ganske mye tid i den, så han vil gjerne være med å bestemme hva som skal stå midt i stua.

Skrevet

Da hadde min mann blitt like sur som jeg hadde blitt i motsatt tilfelle. Dialog er bra;)!

Skrevet

Hmm.. Vet ikke.. Hadde han likt den, hadde han jo blitt glad, men hvis ikke, hadde han sikkert blitt iritert for at jeg handlet uten at han fikk være med å velge..

Skrevet

Han hadde neppe sagt noe, i hvertfall ikke på en lang stund, for han hadde nok fått sjokk ;-) Dette er ting vi snakker om først. Han hadde vel muligens spurt om vi hadde vunnet i lotto eller noe sånt.

Skrevet

Iflg ham selv hadde det kommet an på økonomisk situasjon på tidspunktet. Akkurat nå hadde han ikke blitt veldig overrasket siden vi leter etter ny sofa for tiden, men han hadde blitt ganske skuffet om han ikke hadde fått være med å bestemme (dvs prøvesitte og se om den var behagelig).

Skrevet

Dersom det gikk i null og all bæringa var gjort hadde han blitt glad sier han. Ingen av oss er egentli fornøyd med stoffsofaen vi har nå. I overkant mye dyrehår og klissete fingermerker på den. Ellers er ikke mannen opptatt av intreør i det hele tatt, han bryr seg om ting virker og er praktiske. Er de det er han fornøyd.

Skrevet

nå har jeg ikke mann da. men om jeg hadde gjort det hos pappa så hadde han ikke merket det. men hadde jeg tatt bort stolen som kofferten hans står på eller ryddet bort avisene, DA hadde det blitt bråk... hehe

Skrevet

Nå spurte jeg nettopp mannen min hva han hadde evt sagt...Svaret hans er: "Jeg kunne ikke ha sagt noe, for det der er ganske sannsynlig at du kunne gjort...men jeg måtte nesten ha spurt om hvem som hjalp deg å bære inn?" hmmm... gjett hvem som bestemmer slike ting i denne heimen?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...